mandag den 27. oktober 2008

På messen...

...skyndte jeg mig til Bente's stand, for at hilse på Ida, Susanne og Bente (skam jeg ikke nåede at træffe dig, Susanne). En storsmilende Ida ståede da også klar, ikke mindst til at lokke mig i fordærv, ja altså, nogen skal jo have skylden, ikke?
























På denne 9m2 stand var der et leben uden lige, det lykkedes mig da hellere ikke at indfange både Bente og Ida på et billede, hvor de ståede stille begge to, men det var hyggeligt at hilse på. Det lykkes mig at tage et billede af Ida uden kunder. Bente havde taget alle modeller med og jeg så mange som flåede deres eget (over)tøj af for at prøve nogle af modellerne.














Jeg var selv noget i tvivl om Overslyngel, synes at den ser stor ud på modellen på Bente's hjemmeside
Jeg passede en medium på messen, og den var da også stor nok, men jeg blev overtalt af Ida (who else) til at købe en i str. small, og farven blev en meget smuk isblå.














Og, så købte jeg Livstykkesokker, bare fordi de ser sjove ud, og jeg kan mærke en strømpestrikkeflip under opsejling...














og en nøgle Noro Kureyon strømpegarn, tja, den bliver nok bare til en copycat hækletørklæde, men vi får se.

Jeg hilste også i strikkecafeen på de hyggelige bestyrerinder Yt og Christa
det var hyggeligt at se jer igen! Jeg hilste også på Lotte W. fra Webstrik, tog et billede af hendes smukke sjal, men det billede blev så forgrumset, ærgerligt.
Og, så hilste jeg på en Helle, og jeg kan bare ikke huske din blog overhovedet, øv!

8 kommentarer:

Laila: sagde ...

Jeg troede at livet var for kort til at strikke strømper, men hva' ve' jeg.....

Overslynglen bliver du glad for när du har kæmpet dig igennem et trillion masker ;o)


Knuser herfra

Anonym sagde ...

Hej Tineke
Det var nu ikke svært at lokke dig, havde du ikke næsten bestemt dig hjemmefra.......
Ida, Silkeborg

Tineke sagde ...

Aah Ida, jeg ve' nu ik' rigtigt :)

Indrømmet, jeg var nemt at lokke med, den sad jo godt, og garnet er jo bare guf!

Anne sagde ...

*suk* næste år altså..begynder at spare sammen allerde nu :-)

kludemutter sagde ...

Dejligt at se dig igen ;)

Når det er geilsk er vi nemme "GG

Yt.

Jette sagde ...

Ja, det er bare super flotte modeller Bente har, og Rundt regnet har jeg slet ikke lagt mærke til, var så focusseret på Topstykke. Men den er ski da flot og så hurtig du har lavet den. Og fede ting du ellers har købt..:o))

grendesign sagde ...

Skøøøønne ting. Her er Overslynglen også pindene...omend den pt keder sig i strikkekurven....der er dælme maaaaange masker...
KH Britt

Helle : sagde ...

Hej Tineke, jeg kan se at du også lige måtte have strømper med fra Geilsk. Hyggeligt at hilse på dig :-)

Jeg venter lige med overslynglet til den kommer i en lidt større størrels, men så tror jeg også at den kommer på pindene.