søndag den 19. oktober 2008

Topstykket er bare TOP!

Andet er der - næsten - ikke at sige om det. Og hvis du synes garnet er lækkert at strikke med, så bare vent til du har vasket det, så bliver det bare endnu mere lækkert, super kvalitet.
Faktaboks:
Mønster: Topstykke fra Bente Geil, købt lige her
Pinde:  3,5 mm
Garn: næsten 200 gram Geilsk uld i farven Grafit, som bare duer til alle de farverige skjorter jeg har.
Hot / Not hot: Hot for dælen da! Den kommer til at hænge på mig, meget!!

Edit: Tusinde tak for alle jeres kommentarer:
1) Den er klædelig, og jeg vil skyde på den sidder supergodt på alle kropshøjder og drøjder. 
2) Jeg har ikke forkortet min Tunika, har dog først vasket den i koldt uldvask, vaskede den derefter på 30 graders uldvask, og det bliver den lækker af, rigtig lækker. Efterfølgende kom den en tur i tørretumbleren, hvor jeg havde en ca. 6 kg vask til at tørre, og den kom med en halv times tid, så sad den!
3) Jeg har strikket den i str. M efter mit brystmål, men kunne nok havde tålt en størrelse mindre, men det gør jeg da bare med den næste!
4) Den nye model kan man da kun glæde sig til, dét er helt sikkert!!!!!

25 kommentarer:

Jane sagde ...

For dælen da, den er flot!

Tina sagde ...

WOW den er bare SÅ flot!!!! :):) Det er en af de første gange jeg sådan rigtigt falder for et kit derude på www. Men den der er lækker!

Anne sagde ...

Ja, er godt nok flot...ønsker mig et kit i julegave...tror snart jeg har sagt det højt mange gange her i huset :-)

grendesign sagde ...

Rigig, rigtig flot - og klædelig! Du har da også haft fut på pindene!
:-) Britt

Laila: sagde ...

Zzzzzuper zmart!

Jette sagde ...

Smuk, smuk og den klæder dig, har du ikke kortet af den oprindelige??

Fríða sagde ...

wow, jeg vidste da at den var flot, men hvor klæder den dig bare helt SUPER godt!
kh.fra Island
Frida

Kirsten sagde ...

Ej, nu må jeg ha' endnu mere fart på min. Jeg er nået til række 11 :-)
Den sidder rigtig flot og er meget klædelig.

Hilsen
Kirsten

Angelika sagde ...

SMUKT !

Louise sagde ...

Den er dejlig Tineke. Jeg er snart færdig med min. Mangler kun den sidste udtagning - Fart på pindende, så jeg kan få dyret vasket:-)

Louise sagde ...

Den er dejlig Tineke. Jeg er snart færdig med min. Mangler kun den sidste udtagning - Fart på pindende, så jeg kan få dyret vasket:-)

Githa sagde ...

Den klær dig rigtig godt Tineke.
Jeg blev i aftes færdig med en small til mindstepigen herhjemme i lilla. Hun står nærmest og puster på den for at få den til at tørre til i morgen :-)

Hmm...der må vist en på pindene til moren her også ;-)

Connie sagde ...

Hej
Den er bare rigtig flot:-) Er selv i gang og har ventet spændt på at du skulle blive færdig:-) Nu må jeg have fut på.

garnnyderen sagde ...

Nøj ...hvor er den flot til dig. Hvilken strørrelse har du strikket den i. Min ligger i vaskemaskinen, men jeg synes ikke den sidder så smart på mig. Overvejer at valke den lidt. Den er også meget længere end din....

Annette sagde ...

Den er bare blevet rigtig flot...er bestemt på ønskesedlen her også....men nu barsler Geilsk med en ny model igen, som er rigtig smart også....såe...det bliver svært at vælge..

Liberta alias Pia sagde ...

Super flot. Nu må jeg have fart på min. Har startet den i størrelse medium, men synes den virker stor. Hvilken størrelse har du strikket din i?

kludemutter sagde ...

I er bare dejlige sammen ,)
ja, den er super god.

Bettina sagde ...

Jaaaa, hvor er den FLOT!! Det gør mig rigtigt glad for, at jeg i dag tog beslutningen om at bestille den (i æblegrøn - så har man trods alt opskriften til andre farver senere! *s*) som trøst for, at jeg ikke kan komme til lagersalg og messe på lørdag.

Solveig sagde ...

Skikkelig flott! Den ble jammen fort ferdig. Tror jeg vet hva jeg skal ønske meg til jul. Ha en riktig fin uke!

Karina sagde ...

Ahjjj...hvor er den bare fin og lækker!!! Jeg vil glæde mig til jeg engang får taget mig sammen - tror det eller ej, men jeg har pillet op ..... sker jo ellers næsten aldrig :-)

ElinF, Hinnerup sagde ...

hvor er den blevet flot - og klæder dig det gør den bestemt - ja en anden en bliver da vist nødt til at tage sig sammen meget snart - misundelig - ja fy for pokker hvor jeg er

Shabby - Marianne sagde ...

Hvor er den skøn - jeg er så forelsket ....

Bodil sagde ...

Den er ... godt nok bare lækker ..

GitteMay sagde ...

For lækker og bare...ja...F L O T. Meget meget klædelig på dig.
Godt man snart har fødseldag....der var da lige et nyt ønske, jo :-)

KH GitteMay

Ellen Kathrine sagde ...

Hej Tineke!
Nu har jeg set topstykket omtalt så mange gange på webstrik og tænkt- ja den er da fin- men efterhånden som I alle reklamerer mere og mere for den- ja så får jeg jo også lyst til at lave en... men mon ikke jeg skulle strikke noget af det jeg købte garn til hos BC garn i Kolding i søndags... ;-)