torsdag den 27. november 2008

4. gang er lykkes gang

Det er nok sæsonens dyreste futter, som jeg har fremstillet, sikke en farce!

Jeg strikkede efter adskillige opskrifter, bare en par ganske almindelige futter til Nina, tror du da ikke at de var dårlige allesammen? Altså! Så var de for store, så var de for vidde, og et par kom jeg til - ahum - at sy sammen på den forkerte led inden jeg valkede, ud i skralderen med det hele. Suk...

Så dukkede denne her opskrift op, og en eftermiddag og 1,5 nøgle Highlander senere, så lykkedes det sgu! Og Nina er yderst tilfreds med disse futter, og jeg kan nu sove roligt igen om natten, nøj, hvor kan dét irritere mig, ikke at kunne frembringe et par ..... futter!!

Nu vil jeg nørkle videre på min Porom (unravel it), bare fordi mine ører trænger.

7 kommentarer:

Angelika sagde ...

Flotte futter og en saerdeles dejlig farve ;-)
Jeg havde det paa samme maade med Emma. Der var ikke en fejl jeg undlod at lave. Taenk sig at jeg efter mere end 40 aar med pinde finder paa at strikke to ens forstykker ! Der kommer desvaerre ikke billede af Emma og mig foreloebigt, da hun er flyttet ind i venindens garnbutik :-)
kh
Angelika

Siffe sagde ...

Lækkert med vellykkede futter ;-)
KH Siffe

Shabby - Marianne sagde ...

Men skønne er de og sikke en fantastisk farve

Tine sagde ...

Hvor er de blevet fine.
Godt at du havde øvet dig først :-)

Karina sagde ...

Godt at dette lille eventyr endte lykkeligt med nogle meget fine futter - tror du har en engels tålmodighed¨:-) Jeg havde nok givet op undervejs.....

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er de bare fine, kan godt forstå, hun er tilfreds - nu :-)

Helle : sagde ...

Godt nok siger man 3. gang lykkens gang, men her må det jo være 4. gang, dejlig farve og flotte ser de ud.