lørdag den 1. november 2008

Den søde j....tid














nærmer sig, i hvert fald hvis man spørger dem som iiih så gerne vil se os i selskab af vores pung, dankort e.l., for det vælter ind med kataloger nu, så nu er der gang i den store planlægning her, der bladres og skrives eller tegnes ønskesedler.

Nu har de faktisk allerede lavet en ønskeseddel, inden disse kære kataloger væltede ind, for jeg synes at de bliver enormt påvirket af disse überstylede billeder, en simpel flyver kan med en superbaggrund således næsten se ud til som om man får en rigtig rumraket i baghaven.

Men hold op hvor de hygger sig ...

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lisbeth sagde ...

Jeg kan huske at jeg som barn satte kryds i legetøjskatalogerne ud for det, jeg ønskede mig. Behøver jeg at skrive, at der var krydser over det hele?? :-)
Har tænkt på, om jeg skulle gøre det samme med Imerco og Salling katalogerne i år...