onsdag den 26. november 2008

Her ér liv endnu!


Men det hænger nogle gange lidt i laser, og der er dage hvor jeg slæber mig igennem, glad for når jeg kan komme i seng om aftenen.

Sagen er, at jeg har fået nyt arbejde, det har varet noget tid, før en kontrakt var på plads, men siden august (i praktik) og siden 1. oktober (som ansat) er jeg fastansat på et advokatkontor, her i Vejen. Det er noget af et skift fra en kendt legetøjsfabrikant til den noget mere konservative advokatverden, men det er godt. Godt at jeg har fået bevilliget flexjob, og godt at jeg har fået arbejde inden min kontrakt udløber per 1. januar 2009.

Så nu er der ro på, på det front. Men jeg træt, altså T.R.Æ.T. Men mon ik' det er indkøringsfasen her, det skal nok blive godt, det er nogle hyggelige kolleger og en rigtig god atmosfære.

Så derfra den enorme stilhed her på kanalen, der strikkes, og snart følger der også en strikkerelateret indlæg, jeg lover!

15 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Kære Tineke.
Held og lykke med dit nye flexjob. Jeg håber, du vil falde godt til og at der igen vil blive overskud også til lidt strikkeri og til bloggen.
Knus
Anne-Mette

Anne sagde ...

Tillykke med jobbet..det er godt nok altid hårdt at skifte job, man skal forholde sig til så meget nyt..Men det skal nok gå :-)

Jette sagde ...

Tillykke, tillykke, man bliver træt når man starter på nyt job... :)

Anne sagde ...

Tilly med jobbet :-)

kludemutter sagde ...

Stort tillykke med dit nye job.
Når man tænker på hvad du har været igennem, så der vel ingen ting at sige til du er træt.
Husk nu at passe på dig selv ;)
Knus Yt

Tina sagde ...

STORT tillykke med fastansættelsen :):) Det fortjener du!! Trætheden er højst sandsynligt indkøringsfasen der tager på dig... det krydser vi i hvert fald fingre for ;)

Strikkeheksen sagde ...

Tillykke med jobbet :-)
Uh, det koster energi at sætte sig ind i nye ting, så du må glæde dig til, du har fået oparbejdet rutinen, så bliver det garanteret bedre :-)

Jette sagde ...

Tillykke med det nye job, og sådan et skift kræver jo meget af kroppen, så der er ikke noget at sige til at du er træt. Vi hænger stadig på efter du har sovet ud..:o))

Angelika sagde ...

TILLYKKE med det nye job ! Det bliver sikkert nemmere med tiden :-)
kh
Angelika

Kirsten sagde ...

Tillykke!
Som erfaren ud i jobskifter (foreløbig 6) kan jeg kun bekræfte at det er hårdt det første stykke tid. Pludselig letter det og du forstår ikke hvad der var problemet.

britt sagde ...

Det' da FANTASTISK! Kæmpe tillykke - det bliver godt - det er jeg sikker på! Og din energi vender tilbage i takt med rutinen på jobbet.
Knus,
Britt

Shabby - Marianne sagde ...

Du skal kun love at passe godt på dig selv og helst med strikketøj i hånden :-)

Tineke sagde ...

Jeg bliver bare SÅ glad når jeg læser alle jeres kommentarer, det kan jeg da kun blive SUPERglad i låget af, tusinde tak. Det er ligesom om det hjælper på energien :) :)

Helle : sagde ...

Rigtig stort tillykke med jobbet, man er bare træt når man starter et nyt sted. Du skal nok komme oven på igen, jeg har selv haft flexjob, det er bare en god ting.

GitteMay sagde ...

Stort stort tillykke med dit nye job!
Ja, man bliver/er TRÆT i starten - men det går heldigvis over igen :-)

KH Gittemay