lørdag den 1. november 2008

Hos Ib...














... Anette Ib, købte jeg nogle ganske enkle ørestikker. Hun var også en af udstillerne på Håndarbejdsmessen i Fredericia. Der er en lille historie bag netop denne køb, hun havde nemlig sin mand med, og netop manden er en af mine gamle LEGO kollegaer, som rejste allerede tilbage i 1999. Og jeg har ikke glemt ham, for han var en af de mere farverige.

Han presterede at gå på LEGO's direktionsgangen, for at yde IT support, i meget korte, meget pinke shorts, bare ben og træsko, på en varm julidag. Mens vi både fnisede og gøs lidt ved tanken af ham i disse ømme shorts, så var han jo bare sig selv, og klarede da også opgaven.

Ham og fruen lagde også gerne hus til vores julefrokoster, og det var øøh også meget farverigt, sjovt og bestemt mindeværdigt, ikke mindst da en af mine andre kolleger savede en (meget) dyr skærebræt i 2 stykker, fordi han synes det ikke passede for godt i skabet.

1 kommentar:

Mariann sagde ...

Sikke nogle fine øreringe !
Jeg er også til små øreringe, har forsøgt mig med lidt "større" modeller, men vender altid tilbage til de små :-)