mandag den 22. december 2008

Aah julefred

Så er der også juleferie på matrikelen her, og den er noget så velkommen.

Træet er pyntet, og kalkunen (hov, den skal op af fryseren) er købt, ungerne er spændte, men ikke overspændt, så vi hygger. I morgen står den på fremstilling - og meget vigtigt: prøvesmagning -af konfekt og nogle friske juledekorationer skal vi da også lave, kalenderdekorationerne ser lidt trætte ud efterhånden.

Strikkemæssigt er jeg eeeendelig næsten i mål med min Overslyngel, og den tegner godt, jeg glæder mig til at prøve den på!!

7 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Ja, skynd dig at få kalkunen op af fryseren. Det er høj tid. Jeg skal hente vores i morgen fra slagteren.
Rigtig god jul og mange strikkehilsner
Anne-Mette

Tine sagde ...

Uh, hvor lyder det hyggeligt.

Jeg håber at du får en rigtig god jul.

Helle : sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt, håber at I alle får en rigtig dejlig og hyggelig jul. ;-)

britt sagde ...

Aaaaahh, dejligt med julefred. Glæder mig meget til at se din Overslyngel.....jeg kæmper stadig....
Og rigtig glædelig jul!
KH,
Britt

Strikkeheksen sagde ...

Lyder dejligt. Rigtig god jul :-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Gläder mig til et billede af overslyngel, så länge god jul og godt nytår.

Nette sagde ...

Hey.. det er ikke fair at skrive sådan noget, og så lade os vente i evigheder med billeddokumentationen.
Sæt nu, du ikke når det inden jul, så er det måske mange dage, vi skal vente...:-)

Rigtig glædelig jul og godt nytår.
Tak fordi jeg må læse med på din blog, glæder mig til at se, hvad det nye år vil bringe af dejlig inspiration og nye kreationer. :-)