tirsdag den 23. december 2008

Så er det slynget ud!


Rettere sagt, min Overslyngel er færdig, og det er baaaare godt. I en overgang troede jeg den aldrig ville blive det, for det er en langsommelig styks strik, men  så må tiden jo gå med at drømme om fremtidige projekter, og her tæller også glæden ved det færdige resultat noget mere end selve processen. For glad med den, dét er jeg, er du da vimmer!

Garnet er en drøm (ve' det, gentager mig selv, sagde jeg), mønsteret er fino og den sidder bare super. Er lidt viddere for neden, så den skjuler lige det værste.
Faktaboks: Overslyngel fra Bente Geil
Pind: 3,5 mm rundpind, også ærmerne
Str: small
Brugt: kittet indeholder 5 nøgler og jeg har 21 gram tilbage, så den er lunende let

Monterings Aage behøver ikke at få sved på panden her, for der er kun 4 små huller under ærmerne som skal syes sammen og nogle få ender til hæftning, og eller er den bare klar til brug.

18 kommentarer:

Laila: sagde ...

I love you, yaeh, yaeh, yaeh!

Laila sagde ...

Den er skisme flot.. Tak for hilsenen og jeg håber sandelig også i får en dejlig jul..

Mange hilsener fra Laila

Angelika sagde ...

Tillykke med slyng´len :-) Den er sk...flot !
kh
Angelika

kludemutter sagde ...

Super er den, i er et godt par ;)
Kan du have en god jul !!
Knus Yt.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den flot og hvor sidder den godt - der er vist ikke grund til at den skal "skjule" :-)

Irene sagde ...

Den er blevet vældig flot, og den sidder vel nok godt på dig.
Glædelig jul til dig og din familie!

Jane sagde ...

Det er den smukkeste slyngel jeg nogensinde har set ;-)

Helle : sagde ...

Den er bare blevet god, og rigtig glædelig jul til dig !

Susanne sagde ...

Nøøjjh hvor du klær den !!
Rigtig god jul til dig og dine kære:o)
Juleknus fra Susanne

Gitte sagde ...

Hvor er den bare super flot.

Det er skønt, når garnet er rigtig dejlig at strikke i. Det gør glæden endnu større.

Glædelig jul.

Gitte

Signe sagde ...

Super flot! Den sidder da lige præcis som den skal. Håber du og din familie havde en dejlig juleaften. Glædelig baghjul fra Vendsyssel.
Signe

Jette sagde ...

Ja, garnet er lækkert at strikke med, og ski.. flot er din slyngel blevet, den skal du nok få brugt.

Samtal från min trädgård sagde ...

Så flot! Hvor er jeg misundelig att den svenske krone er så lav i forhold til den danske ellers havde jeg köbt den med et samme!

Solveig sagde ...

Flott Slyngel! Er ening i at det er en fordel med litt vidde nederst ! Fortsatt god jul!

Shabby - Marianne sagde ...

Den sidder bare lige i skabet.... den kunne jeg godt forfalde til :-)

Tine sagde ...

Hvor er den blevet flot.
Og hende Bente Geilsk er altså bare genial med hensyn til montering.

britt sagde ...

Weeeeeee, den er færdig!!?!! Og hvor er den altså bare superskøn!! Klæder dig virkelig godt!!
....jeg er lige blevet færdig med kroppen og skal snart igang med det første ærme.....iiiiiihhhh, den kræver viljestyrke!
KH,
Britt

Lisbeth sagde ...

Hvor er den bare flot. Og klædelig. Tillykke med den, og hav et rigtig godt nytår.
Troldesofie/Lisbeth