lørdag den 24. januar 2009

Der går barndom i den...

... herud. Men vi kan ikke klare os, os voksne. Jeg fik sådan en snebold liiiige i nakken, og ældste jublede. 
Min træfsikkerhed derimod var der ikke noget at skrive hjem om, så nu er jeg trukket ind i varmen igen.

Jeg "bestilte" en snemand på terrassen, og den har 
jeg fået! Med kartoffel øjne, gulerødsnæse, høj sort hat, så der mangles ikke noget der, herligt.

Men jeg kan dog ikke lade være med at glæde mig lidt til foråret, og også kirsebærtræet ser allerede lidt lovende ud, der er masser af knopper i, som jeg glæder mig til at se springe ud.

13 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Hmmm...og vi har ikke set ét eneste sølle snefnug her...

KH Tina

Susanne sagde ...

Øvv - vi fik kun regn !! Jeg vil også ha' sne og SÅ lidt forår bagefter :o)
God weekend til jer
Kh
Susanne

Anonym sagde ...

Hvor dejligt at i fik sne, her i Silkeborg er jorden bar og brun, men har de ikke lovet mere sne.
Ida, Silkeborg

GitteMay sagde ...

Årh....sneeeee!!!!
Aldrig et fnug er der kommet her.
Jeg håber stadig - bare lige en lille smule...så jeg også kan få et billede af en snemand anno 2009 :-)

KH Gittemay

Bebiane sagde ...

I har været hurtige ude, eller også har i fået lidt mere sne end os i Brørup. Godt i nåede at lave en snemand :-))
Kh. Bebiane

Tineke sagde ...

Det var også det første sne vi fik her! Og jeg ved ikke om der kommer mere, ungerne synes nu det kunne være godt, hvis det var.
Og jeps, i går aftes var de ud lidt, sådan liiiige inden Disney show :), og i morges var de op og ud ad døren før en hvis mand får sko på....

britt sagde ...

Whaf!!!! Sne????!!! Ikke et fnug herovre - bare gråt og fugtigt.Vi havde i øvrigt gjort det samme hvis der kom sne: direkte ud i sneboldkamp og snemandstrilning! Det er SÅ sjovt at lege med ungerne i sneen.
:-) Britt

Dorthe sagde ...

Ha ha hvor er den sjov :-)
Jeg har lige været forbi min veninde, hvor der også stod en prægtig snemand i haven.
Forsat god weekend :-)

Bambi72 sagde ...

Hold da helt op I har fået meget sne... Her lagde det sig kun som et fint tæppe i aftes... Her til morgen var det hele væk....
Det er nu skønt med snemænd til at kigge på :-D

Karin Grøn sagde ...

Sikke en herlig snemand. Her er der absolut grøn vinter og ikke engang frost, men havet gør sit til at holde os lidt varmere om vinteren og lidt koldere om sommeren. Det er egentligt meget godt, synes vi.

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

WOW - I har faaet SNE!
Snemanden er herlig. Jeg elsker simpelthen snemaend, men det er godt nok mange aar siden jeg sidst har lavet en, for saa meget sne faar vi slet ikke - desuden smelter det inden man naar bold nr 2 - og der skal jo tre til, for at faa en ordentlig snemand lige som din. :)

Shabby - Marianne sagde ...

Tænk at i har sne nok til en mand.... her i hovedstaden har vi ikke set skyggen af sne på noget tidspunktet.

superior sagde ...

rizhi360
clash687
banner486
bingdao100
maoliqiusi