lørdag den 17. januar 2009

Kreativ blogger...

... det kan da ikke være mig? jeg føler faktisk jeg forsømmer den konstant, lige nu er der også gået lidt aaaaargh i strikkeriet, for selvfølgelig kan jeg ikke leve med en skæv Pine.

Men, ikke desto mindre, har jeg modtaget denne award af både bambi72 og Nynne, og tak skal I begge have.

Reglerne er at jeg skal nominere 7 andre bloggere, som jeg synes er kreative. Her står jeg af, der er SÅ mange blogs jeg læser, på 4 forskellige sprog, og alle giver mig noget kreativt.  Det kan være både hverdagssysler, strik, madinspiration osv, så jeg vil sige, læser du med her og har du ikke fået dig denne award, grib stafetten!

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Tineke.

Tillykke med prisen. Fik den selv for få dage siden og måtte også stå af med 7 nye...

Mange hilsner fra Pia

Tine sagde ...

Tillykke med prisen.

Ja, der er svært at give den videre.
Både fordi der er så mange man gerne vil give, og mange der allerede har fået.
:o)

Rie Nielsen sagde ...

Tillykke med prisen.

splendid sagde ...

yuanyu61
wusong85
moshou75
pohuaishen
qiri2000