tirsdag den 13. januar 2009

Og så var det her...

...der blev prustet igennem, altså snot big time, feber var der også, så det nye år er ligesom truttet ind nu. Pandehulebetændelsen tages med en gang penicillin, mærke: hestekur, så mon ik' jeg snart er på højkant igen?

Strikket, dét har jeg! Altså, den der lækre sag som jeg startede på juleaften, den er færdig, der mangles blot en knap, så mere om den når der er noget bevismateriale som kan smække på siden her.

Så strikker jeg også på Pine, både fremad og baglæns. Opskriften, du ve' en Isager, need I say more? 
Mine rib forskyder altså, og det får den lov til! Jeg har trævlet op 2 gange, og jeg gør det forkert, åbenbart, men patent-hul i det! Jeg strikker videre på den nu, det er enten det, eller en tur på de evige strikkejagtmarker, og jeg vil gerne have den. Så 1 stks. "skæv" Pine til moi på vej.
Eller, det lyder måske bedre med en Pine-med-personlig-præg, ja det må være det.

Et par fingerløse handsker til ældste barnet er det også blevet til, det havde jeg da næsten glemt. De skal søreme også prales af, og ikke mindst foreviges mens de har det godt endnu. Dreng + waveboard osv, så jeg skal skynde mig :)

Nååååå ja, og så er det for første gang i mands minde at vi er frem i skoene med hensyn til ferie, både i uge 7 OG sommerferien, for at det ikke skal være lyv. Så, Holland kære Holland, here we come, og bongiorno bella Italia.

Og last, men bestemt ikke least (sig mig, lider jeg af mindre sprogforstyrrelse, eller hva'),  så har Ida (ravel-link) sørget for overnatning til det kommende Strikkefestival på Fanø, hvor vi skal være en hel hyggelig hørde herlige kvinder som skal være af sted. Tro mig, meeeeeget mere om det senere her på kanalen.....

See ya!

11 kommentarer:

Tine sagde ...

Godt at du er kommet på højkant igen.
Og sikke da travlt dine strikkepinde har haft det.
En masse dejlige ting, du har fået lavet.

Anne sagde ...

Godt du er frisk igen...sikke den Pine er en pine for jer der strikker den :-)

Her tumles også med Fanø-planer
:-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Så håber vi at der ikke bliver mere sygdom, har selv haft det samme. Lyder dejligt med alt det du/I skal.

kludemutter sagde ...

Godt du er på vej op igen.
Jeg vil også med til Fanø ;D
Yt.

Helle : sagde ...

Sikke det du har nået at få lavet, og hvor lyder det spændende med Fanø. Jeg har aldrig være med endnu, så måske det skulle være den første gang.

Gitte sagde ...

Lyder til at du har haft det rigtigt skidt, når lige frem en hestekur er nødvendig.....

Der strikkes lystigt ;-) kan jeg læse. Sjovt med den pine, synes at lige meget hvor jeg læser om den, så lyder opskriften til at være noget af en udfordring.... (bl.a. Liselotte - Slagt en hellig ko)

Den er ellers rigtig flot, men tør man?

Laila: sagde ...

Yes, yes, yes....Fanø here we come!

"Customising" hedder det pä internationalt... det du gør ved din "PINE"

Jeg glder mig til at se nogle billeder af din "Greenjeans in Pink"

nynne sagde ...

Hj
Det er ligger en "gave" til dig på min blog

Bambi72 sagde ...

Jeg har givet dig en award! Er du nysgerrig, besøg da min blog ;-)

Shabby - Marianne sagde ...

Ha, du troede vel ikke at du ville skjule dig der på Fanø.... Vi kommer en gruppe herfra Sjælland :-)

intelligence sagde ...

rizhi360
clash687
banner486
bingdao100
maoliqiusi