søndag den 15. marts 2009

Huha da da

Sikke en dejlig dag, blodtrykket var nok helt oppe i det røde felt, og adrenalinen i en overgang ligeså, en überlækker dag, hvor både Dorthe og jeg blev fristet over evne, mere end 1 gang, huha da da.
Jeg kører stadigvæk højt på at have hilst på alle de søde bloggere og webstrikkere i dag, og øv, Anette træls at det glippede at mødes derinde. Der var så mange, jeg ikke vil begynde at sætte navn på jer alle, af skræk for at glemme nogen....
Og her er så rovet fra festivallen. Nina har forelsket sig i pludderbukser, og hopper nu også glad rundt derhjemme i en prototype, syet i sort. Og disse 2 stoffer kom så med hjem, så flere pludderbukser er på vej til hende.


















Og hurra hurra, Bente har lavet en Topstykke til alderen 2 - 12 år, og sådan én skulle absolut med hjem, jeg har godt nok brugt min rigtig meget. Denne her er også til Nina. Og farven er bare superlækker.


















Og last, men bestemt ikke least, denne her godte, det var lige her adrenalinen røg totalt over kogepunktet, for jeg har set på sjalet, men også på det sjal med de små valmuer, men da jeg fik denne her på, nøøøøøøøøøøøøj, siger jeg bare, der var jeg solgt! Totalt, til stanglakrids, intet at gøre.
Dorthe siger at den skal være færdig inden Fanø festivallen, pyha, det må så prøves...






15 kommentarer:

Angelika sagde ...

Sikke et roeverkoeb ! Jeg er ogsaa vild med sjalet, saa det var sikkert godt at jeg ikke drog til Vissenbjerg i aar ;-)) Jeg glaeder mig til at foelge med og er parat til at heppe, hvis du skulle gaa i staa :-)

Efi sagde ...

Hold da op ja, det sjal er da bare lækkert, og hendes farver er bare så skønne - Geilsk topstykke i børnestørrelse - det var da også en lækker nyhed

Anne sagde ...

Godt at hilst på dig :-) ser også frem til at følge dit sjals-strikkeri :-)

Tineke sagde ...

Ja, ikke Angelika? Og tak for heppe tilbuddet, jeg er sikker på jeg får brug for det!

Uha da, jeg siger dig Efi, farverne er bare så smukke, hver og én..

Anne, det var bare så hyggeligt, selv om det var både varm og trangt på det tidspunkt.

Anonym sagde ...

Hvor var det hyggeligt at Du og Dorthe pludselig stod i den Geilske stand, jeres sjaler som i vil have færdigefør Fanø, sætter lige pludselig også mit på banen igen.
Ida, Silkeborg

Samtal från min trädgård sagde ...

Meget flotte köb du har gjort på messen.

Merete sagde ...

Sikke en skøn dag du/I har haft. Det er nogen skønne ting du har købt. Jeg har også bestilt et kit fra Chrisel Seyfarth. Jeg skal nemlig på workshop med hende er den 29. marts 2009
Merete

Githa sagde ...

For poker da Tineke - det er vildt lækre indkøb du har gjort dig. Forstår godt du er vild med det sjal. Bare jeg selv havde tålmodigheden til at strikke det :-)

Tineke sagde ...

Ja, ikke Ida, vi glædede os også meget til at se jeres overraskede ansigter! Og sikke jeg glæder mig til at starte Seyfarth sjalet...

Jo SFMT og Merete, der var lækre ting på messen, mange lækre ting, og Christel var hyggeligt at snakke med.

Uha ja Githa, men hvis jeg nu lærer det med at splejse garnet, så jeg hele tiden "kun" har 2 nøgler at strikke med, så går det forhåbentligt :)

Annette sagde ...

Der var da fantastiske mange fristelser i Vissenbjerg - og du røg i en af dem... jeg faldt for den nye hos Geilsk Miss Bezzy...
Jeg håber at vi fanger hinanden næste gang der er et arr. ude i landet..

britt sagde ...

Suuuuperlækre køb. Mums! Kan godt forstå adrenalinen kogte.
Glæder mig til at se mere - især sjalet!
KH,
Britt

Jette sagde ...

Dejligt at få hilst på dig. Og det er altså et skønt sjal du har købt, glæder mig til at se det hos dig.

Tine sagde ...

Sikke dejlige ting du har købt.

Det var da også helt håbløst ikke falde i svime over et eller andet :-)

Ærgeligt at vi ikke fik hilst.
Måske en anden gang :-)

Tineke sagde ...

Ah Annette, Miss Beezy var fin, jeg prøvede den faktisk også, men for mig skulle den være uden ærmer, hvis det var.

Óm adrenalinen kogt, Britt, jeg er faktisk ikke helt faldet ned endnu, sikke et projekt, og farverne...

I lige måde, Jette, det var bare så hyggeligt at hilse på så mange!

Du har ret, Tine, det ville da have været helt håbløst, hvis ikke vi blev fristet, og garanteret vi løber ind i hinanden et eller andet "uldent" sted.

Beate sagde ...

det sjal ser da uanmindeligt sjovt ud. og mange dejlige køb-