søndag den 29. marts 2009

Og så sætter vi havemøblerne fremme...

...samtidig med uret, det er jo sådan vi husker det herhjemme i allefald. 













Og mere passende vejr til lejligheden kunne vi altså hellere ikke få. Det har været den skønneste forårsdag, med både familiebesøg, hårdt (nå ja, du ve..) arbejde i haven med fuglekvider som backing vocals og høj solskin. Derfor blev vi altså nød til at drikke kaffen på terrassen, skønt!

Og så kunne jeg i lækkert dagslys passende fotografere den spæde start på Valmuesjalet. Det er så spændende med disse farver, og hvordan det kommer til at tage sig ud. Det bliver nok nemmere at se når jeg er nået lidt længere...

11 kommentarer:

britt sagde ...

Den ser rigtigt lovende ud. Jeg har netop deltaget i en workshop med Christel Seyfart i dag - smuuuuuukkke sjaler (og Flower Power frakken MÅ jeg eje end dag)! Hun fortalte i øvrigt at hun ikke splejser ender, men binder et råbåndsknob og så strikkehæfter enderne bagefter. Jeg har testet - det virker også fint.
Glæder mig til at se mere.
KH,
Britt

Angelika sagde ...

Du er da sandelig kommet godt fra start :-) Glaeder mig til at se mere.

kludemutter sagde ...

Det strik passer da lige til vejret idag ;)
Ser godt nok spændene ud.
Yt.

Tanterne, Charlotte sagde ...

Jeg glæder mig til at se hvordan dine systematisk/tilfældige farveskift kommer til at tage sig ud, når hver pind bliver længere..

Nette sagde ...

Det bliver flot. Jeg troede, det skulle strikkes meget løsere. Hvilken pindestørrelse strikker du på?
Det må være fantastisk at kunne arbejde sådan et mønster frem. Det må frigive en masse energi. :-)

Tina sagde ...

uhhh jeg fornemmer et fedt sjal på vej :) UHA Hvor jeg også godt gad. Jeg gir kaffe/the en dag, hvis jeg må se det sjal in real, en dag :)

Fríða sagde ...

det ser spændende ud, glæder mig til at fölge processen.
kh.fra Island
Frida

Beate sagde ...

begyndelsen ser da rigtig fin ud.

Karin Grøn sagde ...

Det er bare spændende med det sjal. Ak ja havemøblerne- dem skal vi også have frem og jeg har slet ikke tid til at sidde her ved pceren.

Efi sagde ...

Det er bare så spændende at følge sjalet vokse frem, og se farverne udvikle sig - hvor tegner det godt, det er bare så smukt

Siffe sagde ...

Det blir nu ganske flot .... jeg har længe villet igang med et tilsvarende ;-) nu smitter det måske ? ... hvilket jo er en af de smitter jeg gerne modtager!

KH Siffe-der glæder sig til at følge sjalet undervejs ;-)