onsdag den 11. marts 2009

Saddle Tee

Og, så sandelig også fra Custom Knits, er denne Saddle Tee kommet videre i teksten, jeg har samlet masker op på hver side af sadlerne og til flere gange, og det blev bare ikke rigtig pænt. 

Så jeg har lavet en slags halv madrassting for at få det til at sidde til og pænt. Jeg vil ikke sige jeg er supertilfreds, men jeg kan vist ikke gøre det bedre. Garnet er meget blødt og elastisk, og det har jeg indtil videre givet lidt skylden, det kan være mit garnvalg her ikke er den bedste, men jeg kunne bare lige tænke mig i denne her Rowan RYC Cashsoft DK


















Selve mønstret for "sadlerne" er enkel men flot, og fortsætter ned på ærmet, og i siderne kommer også dette mønster.


6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ser rigtig flot ud. glæder mig til at se den med mønsteret i siderne og ærmerne.

Helle : sagde ...

Tror at den bare bliver rigtig flot, glæder mig til at se den færdig.

Karin Grøn sagde ...

Det er så sjovt at strikke noget, som ikke bare er lige op og ned. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat- det er klassisk strik med et twist og det kan jeg godt lide

Tine sagde ...

Hvor ser den spændende ud.
Meget smukt med snoningerne i siden.

Jette sagde ...

Uha, det ser også svært ud, men det skal nok blive flot tilsidst.

schjerning sagde ...

Den ser spændende ud - og meget sommerlig :-) måske er det farven der gør det.