torsdag den 23. april 2009

Knitty ekstra guf

Se bare lige her! Er den ik' fiiiiin...

13 kommentarer:

Bettina sagde ...

Jo, den har jeg også øjne på (men regner nu nok med bare at bruge en af de mange lignende danske opskrifter, fx fra Vendestrik-bogen) - jeg synes bare slet ikke, den præsenteres ret pænt; Dårligt fotograferet - grim farve, hvor man ikke kan se detaljerne - forkert tøj indenunder, der skinner igennem, så toppen ser ujævnt strikket ud...

Helle : sagde ...

Selve modellen er super sød, men ja forkert præsenteret :-)

Angelika sagde ...

Jeg synes at den er soed og praesenteret paa en sjov maade :-) Jeg kan rigtig godt li´ den slags mix og match :-)

Tineke sagde ...

Det er vi så helt enige om, Angelika. Jeg synes også at det giver et godt mix og match billede.

Fríða sagde ...

den var da rigtig söd, måske lige den jeg havde sögt til min datter.
kh.fra Island
Frida

Bettina sagde ...

Jeg kan såmænd godt li' mix'n'match, men det er jo lidt som når blade fremviser modeller strikket op i sort, hvor man ikke kan se detaljerne.

Tine sagde ...

Den er rigtig sød.
Især på billedet, hvor den er på bøjlen :-)

Bebiane sagde ...

Åh ja....det er en af de modeller, som bare sidder på en hele tiden. Men ak, jeg er en klovn til de engelske opskrifter :-(
Kram fra Bebiane

Beate sagde ...

vidste ikke nye knitty var udkommet-- nu må jeg skyndte mig.. denne model er sød

Annette sagde ...

Jeg er i fuld gang med at tænke over hvilket garn fra lagret jeg kan bruge... den er virkelig fin... - har det lidt som Bettina med præsentationen af den... men derfor kan min udgave jo godt blive fin...(når jeg blir' færdig..)

Ellen Kathrine sagde ...

ja den kom også i min bakke med gemmeopskrifter til en gang hvor jeg får tid....
måske kan vi se din model en dag- med andet tøj under ;-)))) jeg synes egentlig at det var dejligt at se en pige med former i flot sort hvid og forårsgrøn sød bluse- meget smart kombination..

Karin Grøn sagde ...

Jo den er rigtig rigtig sød- godt man har så megen erfaring at man kan fornemme hvordan den ser ud UDEN sort og hvidstribet bluse under. Jeg tror den kommer i min gemmekasse på nettet.

Irene sagde ...

Den er rigtig sød! Skimmede lige opskriften, og som altid fra Knitty ser den bare super ud. Har strikket Shalom og blev skuffet over, hvordan den egentlig sidder. Den her ser ud til at have en meget bedre "pasform". Så jeg efteraber dig Tine:-)