fredag den 17. april 2009

Og Lollipop!

Da ikke at forglemme, de har da snart været vasket mange gange, og ser bare smaddergode ud under de pludderbukser jeg også syede til Nina, så en heldig modtager her, super! Er også forbavset over de ikke har været på pindene længere tid. Altså, mig og at strikke sokker OG på pind 2,0 mm!

De er strikket fra tåen op, jeg synes det var noget besværligt at slå op, sad med næsen trykket mod skærmen her (mon garantien vil snuppe en "næseskade" i så fald?), men da det var gjort, så susede det bare!


Hælen er formet af short rows, og den bliver altså bare pænt, jeg synes det er noget nemmere end at samle masker op, som i forvejen ikke er min favorit disciplin.
Det skulle være knæstrømper...
Fangede lige Nina pigen i et træ sidste weekend, hun har jo 2 brødre hun lige skal vise hun også bare ka' det der.
Mønster: Widdershins (Knitty.com summer 2006 udgave, med link til opslåningsmethoden)
Pind: 2,0 mm
Garn: 97 gram Lana Grossa Meilenweit (købt i Holland, hvor jeg sådan set ikke skulle købe noget, men det var Nina's skyld!)
Ændringer: ingen, dog strikket lææængere
Hot / Not: Hot. Nina pigen hiver dem af tørrestativet lige så snart de er tørre, så det må da kaldes en succes

4 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er de flotte og super flot hæl du har lavet.

Helle : sagde ...

Ej hvor er de seje og flotte til hende, tak for din henvisning til den hæl, det skal prøves næstegang.

God weekend !

Bettina sagde ...

Sikke nogle fede farver! Den forstår jeg godt, hun faldt for!

Kirsten sagde ...

Forår og tøsefarver - lige til at blive i godt humør af. Jeg må lige checke den version af hælen.