tirsdag den 12. maj 2009

Maple færdig

eller, det har den da været i noget tid, men det har knibet lidt med at "komme til bloggeren", eller anden dårlig undskyldning, men her er hun så:

Som det nu hører sig til, så er det jo ikke givet at jeg kan læse en Isager opskrift, og som fru Mor Isager sagde i udsendelsen på DK4, så er det ikke beskrivelserne det er galt med, men mig som strikker, som ikke er god nok, så ved jeg ligesom det, ik'? Jeg skulle da også råbe om hjælp inde på Webstrik, men som sædvanligt går der jo ingen tid, og så er der hjælp at hente, tak Britt!!

Denne her opskrift er dog fra Helga Isager, designet er überlækker, intet mindre end det. Resultatet ligeså, garnet en drøm, så der er det svært at få armene ned igen, det er så også ligemeget for der er masser af plads til de store armbevægelser i Maple.

Faktaboksen kommer lige lidt senere....

16 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Nøøj, den ser flot ud.
Super istedet for et sjal.
farven er også dejlig anvendelig.
Skal vist på ønskesedlen.
Yt.

Helle sagde ...

Den er fin--Kan godt forstå du er glad ;-))

Jane sagde ...

Den er simpelthen så super flot! Og så er det at jeg igen ærgrer mig over at fruerne Isager ikke laver opskrifter i str. elefant, øv øv øv.

Laila: sagde ...

Det altsä bare meget, meget fint!

Gitte sagde ...

Den er rigtig flot. Godt at du fik hjælp ;-)

Githa sagde ...

Den er rigtig nice Tineke :-)

britt sagde ...

Anytime, Tineke! Jeg glæder mig bare over at kunne hjælpe!
Den er blever superskøn - sidder virkelig godt på dig!!
Maple er sådan en model man flytter ind i....ååhhh, jeg kunne godt bruge den i et par farver mere...
:-) Britt

Irene sagde ...

Den klæder dig rigtig godt! Et flot stykke strik - jeg kan især godt li`de afrundede kanter. De er meget svære at få pæne, men dine ser særdeles proffe ud :-)

Jette sagde ...

Wauw, endnu en flot Maple, skønt at den er lige til at flytte ind i.

Laila sagde ...

Næh.. hvor er den pæn! Lige sådan en som er pæn og praktisk..

Tine sagde ...

Hvor er den blevet flot.
Den ser bare så dejlig blød og vamset ud.

Lise sagde ...

Superflot, Tineke. Jeg tror lige den er røget et par pladser op på min liste!

Gittemay sagde ...

Tillykke med den, Tineke. Den er jo bare 'lige i skabet' - flot og lækker.
Kunne godt være, jeg skulle finde min frem - eller kittet - og komme i gang :-)))

KH Gittemay

nynne sagde ...

Den er vel nok "klassig" enkelt og stillig.

Bebiane sagde ...

Du ser hammergodt ud i den, jeg er sikker på, at den kommer til, at hænge på dig hver dag :-))

Beate sagde ...

Rigtig flot er den.