fredag den 5. juni 2009

Hvad laver hun?

Altså mig! Når jeg nu ikke blogger, for det har da været helt galt her på det sidste...

Først var der en vis byfest, inkl. Damefrokost (der er nu ik' meget dameagtig over det der, men hyggeligt!)

Jooow, jeg (og resten af familien) render rundt i haven, vi graver huller, bygger "pergola med indbygget solskærm", flytter stauder, vander og vander og har tømt stuevinduet for aaaaalle de frø vi havde sat til forspirring, og vi råhygger os med det, allesammen!

Der er også designet og anlagt vandingsanlæg i drivhuset, som kan gøre enhver ingeniør hammer misundeligt, og mig som ikke vidst at vi i hvert fald har 3 af slagsen under vores tag, og mig som troede de var kedelige, ingeniører altså.
 
Men nu står der en godt 40 forskellige tomatplanter i drivhuset, nogle af Camilla Plum's frø, nogle af egne frø fra sidste år, nå ja, og så er der også agurker, skoleagurker, chilipeber og rød peber planter. Jo jo, høstdrømmene fejler ikke noget, ungerne snakker også om gadebod og hvad ved jeg. Lad os nu se...

Vindruen er en sikker hit, det plejer den at være, og der hænger da også en hel del klaser derude, sol kom hid, kom hid!!!

1 kommentar:

Lise sagde ...

Håber at damefrokosten var hyggelig :-) vi var i Askov weekenden efter.