lørdag den 27. juni 2009

Nå, men øhh

Jeg overlevede jo, ligesom. Min fødselsdag altså. Jeg er 40, så, nu har jeg sagt det.
Selvom jeg syntes det var meget hårdt, dagen efter en damefrokost hvor de sidste gik hjem da fuglene var begyndt at kvidre, men hyggeligt, dét var det!
Og så væltede det også ind med hilsner, både via telefonen, mail, facebook og ravelry, fantastisk. Tak skal I allesammen have!

De mest fantastiske gaver har jeg også fået, bl.a. en superduper cykel, som udskifter til min 15 år gamle slaver, som altid har været mystisk at cykle på, indtil vi fandt ud af at stellet var alt for lille til min 175 cm.

Strikkerelaterede gaver har jeg også fået, af de her piger som jeg glæder mig til at se alle på Fanø, for dét kommer jo nærmere hele tiden!

Det lækreste, lilla J.C. Rennies uld fordelt over 3 store bundter fik jeg af Laila, samme med en kogebog med en masse, lækre Schweiziske retter. Den første ret ér afprøvet, men det er en bog jeg ik' sådan lige bliver færdig med, herligt er den. Garnet har en høj gramsefaktor (lyder godt, hø hø) og jeg fortsætter, indtil jeg har fundet det helt rigtige projekt. Nogle forslag?

Af Dorthe fik jeg den blødeste garnkombination man kan forestille sig, méd opskrift. Denne tørklæde er en must-have når vi når til efteråret, og der skal den absolut på pinden. Farven er en blå /grålig nuance, meget smuk.

Af Ida (rav-link) en meget smuk sjal i lilla, i det blødeste pashmina /silke, ægte kræs. Jeg har allerede brugt den, da det er et sjal som sagtens kan bruges i varmt vejr, hvor man går i shorts og t-shirt, men har en lille halsbetændelse under opsejling, og den er noget af det blødeste af have på huden.
Om jeg føler mig forkælet? Ja, for katten, det er jo helt vildt!
Og så gør det ikke ondt at fylde 40, vil jeg bare sige, og som jeg hører er det den bedste årti at komme i, så kom bare hid, jeg glæder mig....

8 kommentarer:

Laila: sagde ...

Nye ord... ;o)

Angelika sagde ...

Tillykke og velkommen i de voksnes raekker ;-))) Jeg kan knapt nok huske hvordan det var at fylde 40 ;-)

Githa sagde ...

Så er du jo også blevet "voksen" nu ;-)

Tillykke med dagen - selvom ønsket kommer på bagkanten :-)

Jette sagde ...

Et forsinket TILLYKKE, men ikke mindre af den grund :)

Gittemay sagde ...

Stort forsinket tillykke herfra :-)
Godt at høre, at det slet ikke var så slemt endda...men det syntes jeg nu heller ikke, det var...jeg lever da endnu :-)

KH Gittemay

Tine sagde ...

Også et forsinket tillykke herfra.
Dejligt at høre at du havde en god dag.

schjerning sagde ...

Et forsinket tillykke herfra også. Det lyder som en dejlig dag med damefrokost og sikke nogle skønne gaver :-)
Det lyder bestemt ikke slemt at blive 40.

Anne-Mette sagde ...

En quinde i den bedste alder er du nu ;-). Et forsinket stort tillykke herfra.