tirsdag den 21. juli 2009

Ishbel

Først og fremmest, tak for alle kommentarer på min sidste 2 indlæg. Disse indlæg var forprogrammeret, da vi har været på dejlig, dejlig sommerferie. Og har nu en godt brugt en af slagsen til salg, meget billigt.

Lige inden ferien blev jeg færdig med Ishbel, fra Ysolda Teague, en lækker halsklud. Garnet er en superlækker kvalitet som bare har ventet på det rigtige opskrift, det var en fødselsdagsgave fra sidste år fra Dorthe.
Garnet er det blødeste af det blødeste, og dermed utrolig lækkert af have direkte på huden, så den glæder jeg mig til at bruge som pynt på bluser m.m.
Nina agerer model her, og var ellers lige travlt optaget af at plukke årets første jordbær.

Disse billeder er taget lige dagen før ferieafrejsen, gad vid hvor hun sneg sig henne med sjalet? Dén må jeg lige se at generobre!

Pinde: Knit Picks 3,0 mm
Garn: Cashmere / Silke 200, brugte stort set hele bundtet
Ændringer: ingen

7 kommentarer:

Jette sagde ...

Sikke lækkert garn og model, kan da godt forstå det er blevet "væk". Så må du bare lave en mere..:o))

Nina sagde ...

Jeg er også rigtig glad for Ishbel-mønsteret. Den er rigtig køn i hvid - klæder en Nina kan jeg se :-)

kludemutter sagde ...

Der smuttede det vist med Nina ;)
Det kan jeg godt forstå det er super sødt.

Yt.

Merete sagde ...

Det er godt nok en lækker "klud" du har strikket. Der findes ikke noget bedre end cachmere/silke. Tørklæde er nu også fint til din datter
Merete

Helle : sagde ...

Super flot tørklæde, og ja det klær da også Nina, så det er jo nok ikke det sidste du strikker :-)

Karin Grøn sagde ...

Det er et fint og smukt tørklæde og det klæder Nina, men måske er hun ikke helt til Cashmere og silke endnu. Hun ser sød ud med det, men jeg tror nu jordbærrene mere er hende.

Signe sagde ...

Ishbel er bare så flot. Jeg har den også på pindende, men den driller mig noget så eventyrligt. Jeg kan slet ikke få mønsteret til at passe.
Når jeg ser din er jeg endnu mere opsat på at få det lavet færdigt.