lørdag den 11. juli 2009

Zzzzoookker

Denne her unge mand har lige for nyligt fjernet 51 gram skruer. Selve narkosen og operationen og den måde kirurger kommunikerer på, don't even ask, men nu går det godt igen. Først sidste lørdag kom de sidste bandager af, og det ser godt ud, heldigvis!

Og han havde i flere omgange snakket om denne her garnnøgle, og ville SÅ gerne have sokker! Og det ér nu engang ikke favoritdisciplinen, men så efterlyste jeg en god opskrift på webstrik, og der kom da en hel del forslag, men Merete's tip, dén var super. Det var et link til Schoeller + Stahl's hjemmeside, og ved hjælp af den, kunne jeg bare lige dalre sådan et par sokker af på 2 dage, som om jeg er så'n helt sokkerutineret, ha!
Og han er bare SÅ glad for den, så er der noget ved det, ikke?


Faktaboks:
Mønster: se link overfor
Pinde: 2,5 mm korte KnitPicks i træ, de er go'
Garn: noget Kaffe Fassett farvemix, brugte alle 50 gram

3 kommentarer:

Nette sagde ...

Utroligt, du har fået et helt par med 50 gram garn. Men farverne er fantastiske. Jeg har også sådan et par nøgler, der ligger og venter på mig.

Ja, de pinde er gode, men 2,5 er lige i underkanten, synes jeg. Mine fingre kan ikke holde til det i længden, desværre. :-(

kludemutter sagde ...

Oven på sådan en omgang, må man gerne ønske sig noget ;)
Sej gut.
Strømperne ser super ud på de friske fusser.
Yt.

britt sagde ...

Godt gået! Både med sokkerne og din Coral.
Og i øvrigt: stort tillykke med fødselsdagen for nyligt!!
:-) Britt