tirsdag den 25. august 2009

Whoouaaaa

Så, der blev I forskrækkede hva'??

Hold da op, en hel måned siden jeg bloggede sidst. Aaaltså, og det er ikke fordi der ikke sker noget, eller fordi jeg ikke strikker, johow da!

Jeg har ledt og ledt efter min kamerakabel, så jeg kan uploade nogle billeder til min blog. For jeg skal jo både prale af:

1) At min mindste søn er startet i børnehaveklasse, og det er på alle måder STORT
2) Jeg har strikket 1 top i Alpaca, som kraaaadser, så det er en ugh for at tale på Ravelry'sk
3) Vi har haft tømrerfolk til at løbe rundt i huset, og har fået nye vinduer i hele hytten, og det er nærmest som at få nyt hus
4) En lækker weekendtur til Silkeborg området med Fanø planlægningstræf med nogle hyggelige damer, og hvor der absolut manglede 2
5) Jeg strikker endnu, og har for mange ting på pindene lige nu (fyyyyy)

Fortsættelse følger, når kabelet dukker op, mon ik' det bliver i år??

6 kommentarer:

Laila: sagde ...

Godt at jeg ser dig pä nettet hver dag, ellers ville man jo gä hen opg blive noget bekymret.
Men jeg har heller ikke blogget i 2 uger, og det selvom jeg har riiigeligt at vise frem. Jeg mangler en kamera-chauffør, og ikke no'et kabel.

Dorthe sagde ...

Hej Tineke.
dejlligt at du giver lyd her. mon ikke kablet kommer frem snart. Glæder mig til at se billeder af din nu store skoledreng. og lidt strik

kludemutter sagde ...

Nå, der var du ;O

Ses vi på Fanø ??

Yt

Beate sagde ...

hej Tineke. Tak for hyglig kommentar:-)
Kender det godt... man farer rundt og har gang i masser.. og ferien gør altså at man kommer til at forlægge et kabel her og en dims der osv... men du har det jo bare som os andre... man skal have lov at være lidt off- til gengæld glæder vi os over at der snart dukker et kabel op.

Beate sagde ...

hej Tineke. Tak for hyglig kommentar:-)
Kender det godt... man farer rundt og har gang i masser.. og ferien gør altså at man kommer til at forlægge et kabel her og en dims der osv... men du har det jo bare som os andre... man skal have lov at være lidt off- til gengæld glæder vi os over at der snart dukker et kabel op.

zeusstrik sagde ...

skal osse til fanø, glæder mig !!