torsdag den 24. september 2009

Jeg er bare SÅ klar

Altså, det er vist så meget sagt, mangler endnu at pakke strik, og jeg kan vel ikke komme af sted uden.

Glæder mig helt vildt til i morgen, hvor jeg efter endt arbejde (kl 11), skyyynder mig hjem, for der er 2 skønne tøser på vej til mig. Og efter frokost, så smutter vi til Fanø hvor vi mødes med både Ida, Susanne, Bente og Maiken. Holdet er sat.

Fanø, gør dig klar, for vi er på vej!! Og dét kommer ikke til at gå stille for sig. Ren rå hygge i en hel weekend. Jeg glæder mig som et lille barn juleaften, det bliver bare så godt!!!

Kan I alle have en god weekend....

7 kommentarer:

Rie Nielsen sagde ...

Rigtig god tur.

Clemme sagde ...

Lyder præcis som mine planer og jeg glæder mig ligeså meget. God tur, måske vi ses :)

Anne sagde ...

Måske vi ses?..lige om lidt er jeg på vej mod Fanø...oiii det bliver godt :-)

Helle : sagde ...

Rigtig god tur !

Efi sagde ...

Det kan da kun blive en kanon god tur med det hold og den festival - ha en rigtig fod weekend

fru westerskov sagde ...

god tur til alle jer strikketøser.

Beate sagde ...

Akka ja-- jeg er ikke en af de heldige som skal til Fanø- Men så får jeg så meget andet at se-
Har lagt en award til dig på bloggen min