fredag den 18. september 2009

Trumpet Flower cardigan

Jeps, der strikkes endnu. Da jeg selv kigger i arkivet er det som om jeg ikke har strikket eller hæklet siden engang i august, jeg har dog teststrikket en überfedt model for Bente Geil, som snart kommer i luften. Indtil da, kan jeg kun sige GLÆD jer!!

Derefter i gang med Trumpet Flower cardigan, som jeg havde glædet mig til at lave længe, ikke så meget for processen, men for det færdige produkt. Den strikkes fra side til side, og den bliver formet af venderækker, hvor vendingernes små huller bliver udnyttet til de 2 hæklede bindebånd. Derudover ikke just et spændende styks strik, men smart til lige at smække over en lang bluse eller t-shirt.
Min 6 årige har ageret fotograf, og det er han da sluppet fint fra, synes jeg. Men billederne er taget før vask, skal lige siges.
Faktaboks: Trumpet Flower cardigan (Kirsten Hipsky)
Pinde: 4,5 mm bambus rundpind
Garn: Bomull-lin fra Garnstudio (fra lageret) 350 gram
Hot / not: jamen hot da, fin kort sag, passer vel til cirka alt

Coming up: mindstemanden syntes aaabsolut han skal have en fiske hat, NUU, så jeg ér i gang.

6 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Måske en kommende fotograf i familien ;)
Fin lille cardigen.

Spændt på at se den der fiskehue.

yt

Clemme sagde ...

Den er rigtig fin :) Og man skal bestemt ikke undervurdere de unge fotografer, jeg er flere gode billeder taget af min venindes datter på 4 år :)

Karen sagde ...

Super flot, det er lige sådan en man altid mangler i samlingen!

Gitte sagde ...

Den er bare så flot. Super sød facon.

Bebiane sagde ...

En sød lille sag, som passer til det hele. Du ser rap ud :-))

Bettina sagde ...

Den passer jo til alt og alle årstider, rigtig sød!