torsdag den 8. oktober 2009

Bagtanke...

... har nu været færdig lææænge, og har hængt på mig meget lige siden! Nogle har genkendt mig på Ravelry, faktisk helt skæg. Jeg har fået mail fra flere i Tyskland, som har set mig på Fanø. Hvor jeg jo også har været med, nøj, jeg er så bagud med bloggeriet.

Bagtanke, som denne fantastiske model hedder, er en af de nyheder hos Bente
Opbygningen er skæg, først strikker man ærmerne fra håndled til håndled, og så samles der masker op til "resten". Til sidst har man godt nok mange masker på pinden, men så lige pludselig, så hopper den af selvsamme pind, og så er den også helt færdig, uden montering, skønt. Jeg har kun haft 1 problem med den, den faldt let af min ikke tilstedeværende skuldre, men en hæklet kant over ryggen har afhjulpet det.

Faktaboks:
Mønster: Bagtanke fra Bente Geil
Pind: 3,5 mm
Garn: Geilsk 100% uld (hvad ellers)

Coming up: og så mangler jeg stadigvæk at skrive om Fanø, OG "byttet" derfra. Bl.a. den überlækre uld / bomuld-kvalitet som er nyt hos Bente

14 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Wauv - det er da helt vildt lækker! Man skulle måske.....nej, det må vist vente til der er sparet lidt op ;-)

Signe sagde ...

Den er super flot!
Wauw!
Ærgeligt jeg har så mange to-do pårojekter, men den der bliver da helt sikkert også én af dem.

Angelika sagde ...

Den er smadderflot !

Gitte sagde ...

Hvor er den bare superflot - og sikke nogle skønne farver du har valgt. Klæder dig rigtig godt!

kludemutter sagde ...

Den er bare så god, skide smart er den. Super god til dig, flotte farver du har valgt.

Yt

Lykke sagde ...

Hold da op hvor er den flot! Jeg fik da vist lige et punkt mere på min to-do liste :-)

Helle : sagde ...

Den er super flot til dig !

Nette sagde ...

NØJ! Den er virkelig flot. Både i strik og design.
Jeg kan godt forstå, du er glad for den.

Githa sagde ...

Den er bare så flot Tineke. Og så klær den dig rigtig godt farven :-)

Jeg vil strikke alle 3 nye design Bente er kommet med og Rundstykke er indkøbt :-)

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den blevet flot og skøn farvekombination - den er også kommet på pindene hos mig :-) Metoden er jo sådan set den samme som Annette Danielsens Hvirvelstrøm!

Gittemay sagde ...

Den er dælme lækker! Forstås at du er glad for den - den klæder dig også rigtig godt :-)

KH Gittemay

Tine sagde ...

Kan godt forstå du har levet i den lige siden den blev færdig.
Den er bare super flot!
Jeg er vild med farverne.

Det er i det hele taget nogle fine modeller hende Bente har lavet denne gang!

Jette sagde ...

Flot og andeledes model, Bente kan det der. Og den må have været spændende at strikke.

britt sagde ...

Superflot og sidder fantastisk på dig!!
KH Britt
.....som var sikker på at jeg skulle møde dig i Svendborg...men nej....