lørdag den 10. oktober 2009

Fanø - del 1


Det var skøøøønt på Fanø, lad mig lige slå det fast med det samme. Kun en god halv time fra mit hjem, men til min skam skal jeg sige, jeg havde aldrig været der før. Hyggelig og smuk ø, med Sønderho som absolut smukkeste sted, heldigvis boede vi også netop der, det ku' ikke være bedre!

Fredag til middag kom Dorthe & Laila og hentede mig, sikke fornem, tingene blev læsset i bilen (der var liiiige plads) og vi kom efter en bid brød hurtig af sted. Og godt at vi gjorde det, for senere på dagen var der nogle frygtelige ventetider for andre, men vi ventede kun en god halv
time, som ellers blev brugt godt på at hilse på strikkere - selvfølgelig :)
En smuk udsigt, lidt "barsk" kystlinie, hvis man kan sige det, men smuk.

3 kommentarer:

Laila: sagde ...

*Smil*

Anne sagde ...

Dejlig weekend...glæder mig allerede til næste gang :-)

fru westerskov sagde ...

Ja er det ikke typisk. Det vi bor tættest på er det vi ser til sidst. Glæder mig til at følge mere fra jeres dejlige tur til Fanø. God weekend.