søndag den 11. oktober 2009

Fanø - del 2

Det var ufatteligt så tidligt vi blev "jaget op" af sengen af Ida's vækur, men når de diverse workshops starter 8.30 om morgenen, så har vi jo bare at være friske, ikke, og en morgen fik jeg endda kaffe på sengen, jo jo!

Lørdag var vi nogle til workshop hos Vivian Høxbro. Og hún forstår det der med farver, og indrømmer også gerne at hun elsker farver, og sagde også selv, at enten kan man lide hendes modeller & farvesammensætninger, eller man kan ej.
Jeg hører til sidste kategori, men jeg kom nu for at lære mere om farvesammensætninger, og at få rykket min grænse for farver, og det er da også lykkedes, jeg har i hvert fald fået øjnene op for lidt andre farver, og hvordan de kan sættes sammen. Det var en underholdende og hyggelig dag, inde hos Vivian.

Vi havde ikke været "til bords" længe før det flød med garn overalt.

Vi fik materialer med hjem til et farvehjul, så den skyndte jeg mig at strikke inden alle disse små dunter bliver væk i noget af børnenes leg.


Vivian fortalte om at hun laver rigtig mange strikkeprøver selv, hun havde også "lidt" med

Søndag var vi af sted til Else Schjellerup, en formiddag kun, hvor vi valgte at gå lidt før, for at komme til forsamlingshuset (igen) og ose lidt.
Kurset blev holdt et smukt sted.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

meget diplomatisk skrevet om søndag formiddag, det kunne jeg ikke have gjort.

Anonym sagde ...

undskyld jeg glemte mit navn
Ida, Silkeborg

kludemutter sagde ...

I så ud til at hygge jer ;)

Ses vi i Fredericia ?
YT

Tineke sagde ...

Diplomat er mit mellemnavn :)

Ja, vi hyggede os vældig, Yt, og jo, jeg regner fast med at skal besøge de Geilske univers

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Jeg har lagt en lille udfordring til dig paa min blog. Den passer PERFEKT til denne post! :) Gog fornoejelse.