lørdag den 3. oktober 2009

Something fishy...

...around here. Endelig har jeg nølet mig sammen til at tage billeder af Fiskehatten, som har været færdig en god uges tid.

Da Magnus så opskriften og dens billeder, kom der julelys i øjnene på ham, denne skulle jeg lave, med det samme! Nu har jeg så fået øjne syet på og den er klar til brug.

Lækker gut med lækker hat, og knap så lækker vasket mund, det nåes vel, aaak, det er lørdag.
Faktaboks:
Mønster: Fish Hat [Dead or Alive] fra Knitty
Pinde: 4,5 mm
Garn: både noget Drops Fabel, Isager Alpaca 2 (den hvide) og Lang Yarns merino (som jeg også strikkede Rune af til Magnus)
Øjnene er lavet af hvidt filt, som er syet på, og efterfølgende har jeg syet nogle øjne i med sort.
Hot / not: Magnus synes den er hylleskæg, og meget blød, mission accomplished

Coming up: Fanø! Dejlig, hyggelig og for kort tid vi havde derover. Jeg har jo nogle billeder af Fanø, nogle sådan lidt høneagtigt, andre sådan lidt t..gule, ved ikke om jeg tør smide dem i æteren. Sådan noget har det med at komme grueligt igen.
Og, så har jeg også købt lidt guf på Fanø.

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Den er da bare kanonsej og kan vist ikke forveksles med nogen andens hue :-)

Helle : sagde ...

Ja det er jo rart at ungerne kan kende forskel på deres huer, og denne er bare så sjov til sådan en sej dreng !

Efi sagde ...

Det er da bare den fedeste hat jeg har set - kanonflot og sjov

Gittemay sagde ...

Og den røg så lige på listen :-) Hold op, hvor er den sej! Virkelig sjov.

KH Gittemay