onsdag den 9. december 2009

FO parade - take 2




Faktaboks:
Mønster: Star crossed slouchy beret (RavelRY link)
Garn: Merino+ superwash fra Lang Yarns, julegave fra Laila sidste år
Pind: strømpepinde 6,0 & 8,0 mm i træ
Hot / not: hot! Og det er store ord fra min mund, når det handler om huer, for jeg har altså bare ikke noget hattehovedet, men denne her kan jeg have på uden at andre knækker sammen af grin, så det er da store ting.

For det ik' skal være løgn, så strikkede jeg faktisk 2 lige efter hinanden, i samme garn. Så min dejlige svigermor får også én at varme ørerne i. Hun elsker farven, så det er næsten en sikker hit.

2 kommentarer:

Bebiane sagde ...

Jeg elsker bare den farve, og huen er så smart.

Marianne sagde ...

Mums - til både farven og modellen og den klæder de to skønheder helt usædvanligt :-)