onsdag den 23. december 2009

Lidt morsomt...


... men jeg sad lige og kigget lidt på hvad jeg har strikket i det forgangene år. Ren faktisk slutter jeg strikkeåret af med noget strikket i det samme garn, som jeg startede året med. Nemlig Mr. Greenjeans, som jeg lavede i januar måneden, og så de 2 Star crossed berets som jeg lavede i forrige uge. Skægt synes jeg.

Skulle ellers have pralet af en færdig vest til Magnus, som er fra Det er ganske vist-bogen, men efter at have strikket den helt færdig, så var det "svært" at montere den, nok fordi jeg har lavet 2 højre forsider, det kan ikke anbefales, altså :).

Men, ikke nu, vi får den familie som vi nu engang kan opdrive indenfor det danske kongerige på besøg til juleaften i morgen, og det glæder vi os til. Vi bliver 9 personer, 1 kalkun, 1 überlækker portion citronfromage & appelsinfromage til dessert, og en lalleglad hund som elsker at gå med rundt om juletræet. Så det bliver bare så hyggeligt!

Jeg vil hermed ønske jer allesammen en rigtig glædelig, hyggelig og nærværende jul, samt alt godt for det nye år. Vi "ses"

7 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Kære Tineka !!

Kan i også have en god jul !!

Knus Yt

Britt sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig.
Vi bliver 10 - det er et fint antal-vi er dog uden en glad Kleiner......
Knus Britt

Efi sagde ...

Også en god jul til dig og din familie - og din dejlig hund

Jette sagde ...

Vi bliver otte og to hunde, også en glædelig jul til dig og dine :)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Rigtig glaedelig jul til dig og dine, Tineke. :)

Marianne sagde ...

Sjovt at du starter året og slutter året med samme garn. Jeg skal bruge juledagene på at strikke endnu en hundetrøje - idet datterens hund fryser.....
Her står julemaden på flæskesteg og roastbeef (nogle gæster spiser ikke svinekød). Og ellers nogle rolige juledage.
Du og din dejlige familie ønskes en glædelig jul....

Helle : sagde ...

Tak skal du have også en rigtig god jul til dig og dine kære !