torsdag den 31. december 2009

Opsamling 3...

...øh, I si'r til hvis det bliver for meget, ik'?

Den næste i rækken er endnu en Geilsk design, som er i kategorien: been there, done that, tried that. Eller rettere sagt, det er så lækkert bare at dalre endnu et Topstykke af, på forhånd ved man jo det er en sikker hit, datteren heppede hele vejen, og så var det vel nok godt (med alt det hepperi) at den er særdeles hurtig færdig, så'n en Topstykke.




I kan vel nok se hvorfor Nina har tilnavnet Frk. Smilla herhjemme, ikke?

Jeg kunne nok synge en sang eller 2 om den igen, men nu har jeg jo været der før, så jeg nøjes med den obligatoriske faktaboks:
Mønster: Topstykke af Geilsk
Pind: 3,5 mm
Garn: Supersoft af Marianne Svit i den smukkeste aquamarine farve
Hot / not: ja men, bare hot!

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Flot topstykke og flot frk. Smilla :-)
Godt nytår

britt sagde ...

Sikke en opsamling (og nej, det er ikke spor for meget!).
Meget smukke modeller du har lavet - både til frk. Smilla og dig selv. Alle modeller, der også står på min laaaaange liste...
Godt nytår!
:-) Britt

Tineke sagde ...

Tak skal du have, Anne, og også et rigtig godt nytår til dig.

Tak Britt, og for søvsen, hvad kan man da få en lang liste med ting man vil lave! Selv om jeg har produceret en del i år, synes listen altså ikke at blive kortere, mystisk nok.
Godt nytår til dig også, Britt!

Fru Kahr sagde ...

Uh, den er flot til frk. Smilla:-)

Garn Moster sagde ...

Jeg tager virkelig hatten af for jer der bare "høvler" det ene topstykke efter det andet afsted , mit er også færdig og du har ret , det er bare super dejligt , men jeg fattede og fatter stadig ikke opskriften til det. Havde min Moster ikke strikket forbi ærmegabet , var det aldrig blevet færdig ....
Godt nytår :-)