torsdag den 31. december 2009

Opsamling...

... er vist på sin plads. For jeg har ikke engang blogget og dermed pralet af min Olive, og dén har ellers været færdig længe (siden oktober), og brugt, og hæklet kant på i halsåbningen, førend jeg var hel tilfreds. Men den er lækker, den Olive.



En farve tilfældighedsgenerator, ejer jeg (som før omtalt) ikke, så jeg sad og pillede noget i nøglet Kureyon, da det skiftede ret så brat fra de smukke grøn / blå nuancer til absolut pink. Dén går ikke i min bog. Fluks til en faktaboks!

Faktaboks:
Mønster: Olive fra Helga Isager (fra hæftet Amimono Knit Collection Autumn/Winter 2008)
Pind: 3,0 til bort / manchetter, 4,0 til resten
Garn: Supersoft farve Walnut fra Marianne Svit og Noro Kureyon Sock farve 184
Hot / not: hot, lækker model, både at strikke, når man lige trænger til noget let, og så sandelig også til at have på, en drøm.

8 kommentarer:

Jette sagde ...

Flotte strik-sager på alle fronter. Godt nytår til dig. :)

Tine sagde ...

Hvor er den bare blevet flot.
Og sikke fine Geilsk modeller der også er kommet fra pindende!

Rigtig godt nytår til dig og famlien.

Tris sagde ...

Den er godt nok blevet fed. Hvis jeg var bare lidt mere "super-model-bygget" ville jeg også fluks strikke mig en Olive. Men jeg tror bare at jeg nøjes med at beundre jer andre smukke kvinder i den smukke model :o)

Mariann sagde ...

Hvor ser den bare lækker ud din Olive, og det samme gælder de fine toppe til din datter. Kan godt forstå hun ser så glad ud :-)
Godt nytår !

Tineke sagde ...

Jette & Tine: tak skal I have og rigtig godt nytår til jer også.

Tris: ve' du hvad, den er også bare lige til dig, sådan en Olive kan bæres af alle, tro mig.

Mariann: tak skal du have, og også et godt nytår til dig.

Lone sagde ...

Lækkert strik og lækre farver - og jeg er enig i, at pink nok ikke hører hjemme lige dér :-)
Godt nytår!

Anette sagde ...

Den er godt nok flot, din Olive. Jeg får lyst til at strikke en til mig selv. Har du strikket i dobbelt Supersoft?
God strikkelyst fremover

Tineke sagde ...

Anette, den er dejlig. Både at strikke og at have på. Den er strikket i 1 tråd Supersoft.