torsdag den 31. december 2009

Valmuesjalet...

...vokser stille og roligt, og nærmer sig de 60 cm, hvor jeg er næsten færdig med 6. blomster række. Det betyder at min strikkefasthed i rækker ikke er helt i øjet, men hvad pyt, jeg havde i forvejen ikke bestemt at strikke en hvis antal rækker. Men blog strikke så jeg synes om længden, hvor mange rækker det så bliver til ved jeg ikke endnu.

Jeg har lige været i gang med at lave et nyt nøgle i de rødlige nuancer, og nu er fobien fra første gang helt væk. Skal faktisk fnise lidt af mig selv, når jeg nu ser tilbage på de gamle billeder med alle dunter, men sådan lærer man jo hele tiden. Og det gør jo også at det bliver ved med at være overordentligt spændende at strikke, selv efter så mange år.

Og med denne sidste indlæg for i år, vil jeg ønske jeg et rigtig godt, sundt, kreativ, nærværende 2010, må det blive et spændende strikkeår, hvor det glæder mig fortsat at følge med på de forskellige blogs, og hvor er det lækkert allerede nu at have en strikkerelateret arrangement i forudsigten.

15 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Nøøj, det ser godt ud ;)
Har lige vundet nøgler på til min jakke.

Godt nytår til dig og din familie !!

KH yt

Nørklekonen sagde ...

Det ser bare godt ud og godt nytår.
Birgitte.

oklyous sagde ...

det ser fint ud:)

Jette sagde ...

Altså, hvor er det bare flot. :)

ida, Silkeborg sagde ...

Super flot.
Godt nytår

britt sagde ...

Rigtigt godt nytår, Tineke!
Hvor ser dit sjal smukt ud som det ligger der i sneen!
:-) Britt

Karin Grøn sagde ...

Godt nytår. Det ser fantastisk ud det sjal. Glæder mig til at se det færdigt.

hanne sagde ...

det er saftsuseme flot !!

Tine sagde ...

Åh, hvor bliver det smukt.
Fortsat god fornøjelse.

Bebiane sagde ...

For hulen da Tineke, det er så flot det du strikker nu. Hatten af for dig, det ser svært ud.

Laila sagde ...

Suk hvor er det flot. Måske skulle man alligevel, engang, springe ud i det :)

Efi sagde ...

Smukt er det og jeg kan stadig blive så fasineret af at kigge på farverne - rigtig smukt

Anonym sagde ...

Altså det her lyder måske mystisk.....men jeg prøver. Jeg har fra en anden strikkeblog erfaret, at du ligger inde med en dansk opskrift på Queen Anne tørklædet. Jeg har ledt og ledt. Surfet og surfet og nu prøver jeg at spørge dig. Kan du hjælp, jeg kan altså ikke med opskrifter på andet end dansk, endnu...Og jeg har ikke kunnet finde en mailadresse på din hjemmeside, derfor henvendelse her.

hilsen
Charlotte

Tineke sagde ...

Hej Charlotte, som leder efter Queen Anne på dansk, skriv lige din email adresse til btlund @ privat.dk (fjern mellemrummene)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Hold fast, hvor er den bare flot! Oh, og skoent det er NOGET forsinket, saa GODT NYTAAR. :)