onsdag den 10. februar 2010

Jamen aaaltså...

...så fik jeg en award fra Lisbeth, tusind tak for det.


Og som det er med sådan en award, forpligter modtageren sig til:
1) Vise Awarden på bloggen
2) Linke til den man har fået den af
3) Skrive 7 ting om sig selv
4) Give awarden videre til 7 andre bloggere

Så her kommer så 7 ting om mig:
1) Jeg er udpræget familiemenneske, derfor er det noget skidt vi er spredt over 3 lande

2) Det er efterhånden 16 år siden jeg flyttede fra Holland (og kom til Danmark via Ukraine, men dét er en længere historie). Jeg vænner mig dog ALDRIG til den sydjyske stive facon (håber ikke at fornærme nogen), og har derfor stadigvæk perioder hvor jeg synes det er svært at bo her.

3) Jeg har 3 børn med hver deres hårfarve, dog af samme far (really!!)

4) Med henvisning til punkt 2, så er det godt at jeg kom ind i Webstrik. Nu ikke fordi jeg bruger forummet aktivt, men jeg har lært nogle fantastiske mennesker at kende via Webstrik, og derfra nogle andre igen. Og dét er bare SÅ godt.

5) Jeg er så sent som i dag blevet genkendt fra udsendelsen om Christel Seyfarth fra Fanø strikkefestival. Det er da morsomt at være sådan en "celebrity" hø hø, og så gav det lige en lille flash back til en fantastisk god weekend (her med henvisning til punkt 4).

6) Jeg har i mange år strikket, men skulle starte helt forefra med det (og mange andre ting) i efteråret 2006 hvor jeg fik en blodprop på hjernestammen. Det har været helt fantastisk (hårdt) at komme nogenlunde tilbage til mæ sel', hvis jeg selv skal sige det, og som man siger til børn "op igen" har for mig været måden at gøre det på. Livet er for kort at pive over det som er sket. Lyder måske frygtelig hårdt og kynisk, men det er bare sådan jeg er skruet sammen.

7) Siden efterår 2007 løber jeg 3 gange om ugen, og har også sammen med min ældste søn løbet 8,3 km løb, sådan med startnummer du ve'. Jeg synes det var stort :). Nu i vintersæsonen er jeg dog draget indenfor og går i stedet for til spinning. Det er også godt, men jeg glæder mig nu voldsomt til at komme udenfor og løbe igen.

Phew, det var det. Jeg er udmærket klar over at det ikke bliver til for meget bloggeri, men heldigvis strikker jeg bestemt ikke mindre, så alt godt.

Hvis der er nogen som læser med, som ikke har fået en award endnu, synes jeg bestemt du skal tage stafetten.
Især hvis du måske har en forholdsvis ny blog, synes jeg netop du skal tage den, og evt. lægge en kommentar i feltet til dette indlæg med adressen til din blog. Så kan vi andre finde din blog og læse med hos dig også.

Uh, nu skal jeg til spinning, så jeg må løbe!

4 kommentarer:

Jane sagde ...

Kære Tineke
Det er så flot at du har kæmpet dig tilbage til et tåleligt liv igen efter blodproppen. Hvor må det ha´ været hårdt for både dig og din familie, men hvor der er en vilje, er der også en vej.

Helle : sagde ...

Dejligt at se at du har været på bloggen, Kan læse at det ikke har været lige nemt på din vej, men hvor er det skønt at du har dit humør.

Laila: sagde ...

Ja, godt med webstrik... ;o)

Lisbeth K sagde ...

Du lyder ret sej, Tineke - måske vi ses på Fanø næste gang.

Og så synes jeg, at det er sjovt at læse, at du også løber med din søn.

God weekend!

Kh. LisbethK