lørdag den 27. marts 2010

Messebesøg og Ribe


Sidste uge gik turen til Middelfart, hvor håndarbejdsmessen var flyttet til denne her gang. Hallerne gør sig da noget bedre end i Vissenbjerg, så jeg håber det fortsætter i Middelfart, også næste år.

Jeg havde i forvejen intet plan om noget jeg skulle købe. Selvfølgelig en tur til Geilsk, og der var det nye 3-trådede bomuld / uld kommet i kurvene, bare GUF siger jeg. Og farverne er bare så flotte.
Denne her havde jeg kun set et billede af på Karen Noe's hjemmeside, nok lokket derinde af en hvis Strikkefe, og så hang modellen bare lige der, i frit dressur på en gine. Frækt! Siger jeg bare... Men med hjem, dét kom den altså. Garnet har den smukkeste, klare turkisblå farve, og det ene bundt er helt fedtet af gramseri, uforskammet, men jeg glæder mig bare til at komme i gang. Dog, har jeg aftalt med mig selv, at først skal Isdronning boleroen være helt færdigt, ellers bliver den ikke færdig.

I dag skulle manden så lige en tur til Ribe, og jeg havde set på messen at hun i denne weekend har 40 års jubilæum, med 40 % rabat. Nu mangler jeg jo ligesom ikke noget, men med i bilen kom jeg, og hov, der kom lige noget mere hør fra Karen Noe med, som bare passer helt perfekt til de ny indkøbte sommersko. Ellers synes jeg det var totalt uoverskueligt i butikken, men det skyldtes formentlig (og forhåbentlig) jubilæet.

2 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Sikke noget guf du fik med hjem fra messen ;)
Den Noe ting er bare fin, står også på ønske sedlen her.

Yt

Majbritt sagde ...

Sikke nogle lækre farver du har valgt. Louise`s tunika er bare så flot,den står også på min ønskeliste. Var også en tur i Ribe i lørdags,der var bare så mange mennesker, synes ellers det er en dejlig butik at komme i.