mandag den 19. april 2010

Konfirma-hvad?

Lad det være sagt med det samme, det overrasker mig. Hvor meget tid det tager med det her - for mig - nye koncept: konfirmation. Som "hedensk hollænder" har jeg da skulle sætte mig ind i en del, synes jeg, men det hjælper på det. Jonas syntes det ville være dejligt vi "bare lavede maden selv", jo jo, så det gør "vi" så. Ah, ret skal være ret. Han har faktisk selv været med til at forberede og lave en del af maden selv, og det er da godt. Men så er det alt andet mad, sange, tale, tøj, bordkort, drikkevarer og nøddetærter. Nøddetærter, som jeg nu har fremstillet i 3 versioner: den vellykkede, den næsten perfekte, og dem som vi selv kan spise en gang :). I kan nok læse, der er IKKE gået en madmutter gået tabt i mig. Men, vi skal nok nå i mål, og 30. april er dagen hvor vores ældste forhåbentligt får en rigtig god festdag.

2 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Nej, men det er laver med kærlighed ;)
Sikker på du sagtens kan.
Knus Yt.

Ellen Kathrine sagde ...

hvor dejligt at vi så er to "ikke mad muttere" :-) der er så mange sjovere ting at lave (imin verden)- og den bedste mad jeg kan få er lavet af andre- jeg vil helst bare hjælpe til i køkkenet.... det sker for sjældent ...