fredag den 27. august 2010

Herre - lækker - tur

Så må jeg endelig gør det offentlig tilgængelig, min sommerferie projekt.
Herretur af Geilsk, som er en af nyhederne som lige er offentliggjort på Geilsk.dk

Den har virkelig været sjovt at strikke, og hvor var jeg glad for jeg valgte at strikke den i bomuld / uld-kvaliteten. For det første er garnet jo en drøm, både at strikke i og til at have på. Men ligeledes var det altså varmt i Østrig, varmt som i 37 - 38 celcius. Og selv der gled maskerne over pinden, fantastisk.

Mønsteret er smart bygget op, strikkes ovenfra og ned. Eller, rettere sagt: først ud til siderne, og så nedad. Der tilføjes nogle forkortede rækker på ryggen, således at ryggen er lidt længere, og runder lidt. Det passer bare til trøjen.

Manden min er glad for den, og -desværre, må jeg næsten sige - bliver det også snart vejr til at have den på. Så det er NU pindene skal sættes i den, vil jeg anbefale.





Og så snupper vi herhjemme lige 7 års fødselsdag i et par afsnit. Første afsnit har vi haft i eftermiddag, 17 glæde, højrøstede men superhøflige drenge til fest, og sikke de kunne feste. Nu er den -næsten- fødselar bare færdig og puttet i seng. I morgen en ny dag med fest både om formiddagen og eftermiddagen, jow jow!

OG og og...hvis nogen har lyst til at støtte Kræftens Bekæmpelse, men ikke har en by hvor "Stafet for Livet" bliver afholdt, så kan man støtte ved at sponsorere vores hold via hjemmesiden Stafet for Livet.dk, hvor man kan og Støt hold. Det var bare hvis nogen skulle have lyst.

11 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Hvor er den dog bare skøn, en rigtig herre trøje og meget smukt strikket.

Kan godt forstå du er begejstret....den må altså også på min meget laaaange liste efterhånden, kan være jeg skal til at have lært at strikke i søvne med alle de projekter :-)

Et stort TILLYKKE med sønnen.

kludemutter sagde ...

Den ser lækker ud, godt manden ville vise den frem, det er godt at se den på ;)

Tillykke med sønnike ;)

Yt

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er utrolig flot...godt at manden ville være model.

Hjertelig tillykke med sønnen.

Tineke sagde ...

Tak skal I have, han fester igennem, kan jeg love jer :)

Strikkeheksen sagde ...

Det er da en superfed model (altså her referer jeg naturligvis ikke til mandens tykkelse ;-)) Enkel og rå :-)

Tillykke med din 7-årige :-)

Tine sagde ...

Super flot model!

Og tillykke med pigen.
Godt at hun er blevet fejret med maner :-)

Karina sagde ...

Herre-lækker vil jeg da bare sige!! og så et forsinket til lykke med sønnike. Det er altid godt med flere fødselsdage ;-)

Bebiane sagde ...

Ja ja...den er da så smart. Ville da virkelig også være smart til os piger :-)

hanne sagde ...

feed herretrøje !!!

emmy sagde ...

Hvor er det en flot herretrøje, den må jeg have på "to do" listen :))

emmy sagde ...

Hvor er det en flot herretrøje, den må jeg have på "to do" listen :))