onsdag den 11. august 2010

Skolegaver





Så sidst i juni var det endnu engang tak til vores søde børnehaveklasselærer, som vores børn alle har været helt vilde med, og hun har strakt sig langt over sit ansvarsområde for at give vores mindstemand den bedst mulige start på skolelivet.
I Nina's klasse skulle læreren på barsel for at føde sit 4. barn, så derfor lavede vi lige en hurtig top fra Ruth's hjemmeside, fin opskrift, for dem som skal i gang med den slags.

Til førnævnte børnehaveklasselærer, strikkede jeg en Tintaglia, fra en Hollandsk designer, Leen, som har Dutch Knitting Design.

Begge lærere blev meget glade for gaverne, og mine unger for at give dem. Og jeg for at se mine børns ansigter da de skulle give gaverne (lidt blomster til var der også), det er jo herligt.

Begge projekter er strikket i Marianne Svit's Supersoft, farve Ice Blue.

8 kommentarer:

Susses spindehjørne sagde ...

Ihh, hvor ville jeg gerne være lærer for dine børn ;0). Dejlige ting du har strikket

hanne sagde ...

du er godtnok en betænksom forælder. ;)

Tine sagde ...

Smukke smukke gaver!
Kan godt forstå dine børn var stolte over at give dem.

strikkeentusiasten sagde ...

Hvor betænksomt af dig med så flotte gaver, er sikker på at det betyder endnu mere når det er "homemade"

emmy sagde ...

Det må være dejligt at modtage de fine hjemmelavede gaver :)

Lykke sagde ...

Hvor dejligt at kunne "begave" folk med så fine gaver. Jeg kan da godt forstå at de blev glade :-)

Tina - omme i London aka teeweewonders sagde ...

Hold fast hvor er du god! Hvis jeg var laerer, saa ville jeg rigtig gerne have dine boern. :)

Karen sagde ...

Jeg kan kun give de andre ret i, at det må være skønt at være lærer i nærheden af dine børn! Og så har du fået mig i gang med den dejlige undertrøje igen (efter 33 år)fordi min kollega venter sig!
Karen sille