mandag den 20. september 2010

Annis

Er et mønster jeg bestemt kan anbefale, den er hyggelig, hurtig og meget effektfuld. Nu er jeg ikke typen til de store 3-kantede sjaler, men designeren her, Susanna IC, laver faktisk flere af disse sjalsmønstre, som er mindre 3-kantede i formen. Jo, der er flere af hendes sjaler som jeg gerne vil strikke.

Denne her var dog en gratis udgave fra Knitty.com, du kan finde den her.

Jeg har brugt den rigtig meget allerede, så det kan godt være jeg bliver sjalsbærer alligevel.
Lille tip til dem som vil i gang med den. Mønsteret indeholder 7 vrang på engang, som nemmest kan gøres med en hæklenål, synes jeg.

Faktaboks:
Mønster: Annis fra Susanna IC, via Knitty.com (se ovenover)
Pind: 5.0 mm
Garn: Wollmeise 80/20 twin (I får ikke mig til at himle op over garnet, ikke nikke nej. Hun kan farve, hende Wollmeisen, men selve garnet er just basic)

8 kommentarer:

kludemutter sagde ...

En fint lille hals ting ;)
Dem kan vi ikke undværer.

Yt.

strikkeentusiasten sagde ...

Rigtig flot og farven er skøn :-)

Lin sagde ...

Den maa jeg da ind og tjekke. Er blevet total sjalsbaerer efter jeg stoedte ind i hedebindesjalerne.
Farvens ser meget laekker ud.
Ravelry er farlig ikk?? Der er ikke timer nok i doegnet til at lave aaaallltttt det de frister med.

Mette G. sagde ...

Skønt sjal/tørklæde. Jeg er noget vild med den facon, så jeg må da hellere kigge ind :-)

Bebiane sagde ...

Smukt....smukt, jeg elsker disse små sjaler, passer til det meste:-)

Vilma sagde ...

Det er nemlig et let og nemt lille sjal . :-)

emmy sagde ...

Hvor er det et fint tørklæde/sjal, det skal der nok blive brug for nu vejret er blevet køligere :)

Jeg kan godt lide den fine mønsterkant :)

hanne sagde ...

lækkert!! og fed facon.