lørdag den 11. september 2010

Bloglines lukker...

... 1. oktober så jeg her til morgen, så en flytning skal der til. Nu har Bloglines ærgret mig noget de sidste par måneder, med flere blogs som ikke blev opdateret, og dermed hellere ikke læst, men det kan være slut nu. Hele molevitten blev eksporteret og importeret igen i Google Reader, og det tog ingen tid.

Bare lige til jer, som også bruger Bloglines, at I får flyttet inden 1. oktober, det vil da tage en krig at skulle finde det hele igen, hvis ikke man får gjort det inden da.

Billedet hernede er lånt fra Bloglines, som viser hvordan man eksporterer alle feeds som alle blogs i oversigten hedder.


Og i Google Reader som ligger her, kan man efterfølgende importere din oversigt, ved at vælge administret blogs, importer. God fornøjelse.


8 kommentarer:

Henriette sagde ...

EJ hvor bøvlet! Hvorfor lukker de? Ved du det?

Nå, men så er der vel ingen vej udenom computertid i dag ;)

Tak for tippet og rigtig god weekend
Henriette :)

Tanterne sagde ...

Hvorfor mon bloglines lukker..(?) Jeg troede det var langt mere hipt at bruge end Google Reader, der er det eneste jeg kender til.
Den fungerer fint (men man får ikke kommenteret så meget som hvis man surfer nettet uden hjælp).

Anne sagde ...

Tjaa...jeg er superglad for Google-reader..så velkommen dertil :-)

Anne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lin sagde ...

Jamen bare vi kan blive ved med at foelge dig, saa er det ligemeget hvor du er smil.

kludemutter sagde ...

TAKKER ;))

Yt.

Bettina sagde ...

Bloglines har jo været i en form for beta længe, de kan sikkert ikke klare sig mod Google Læser - som jeg gik over til, fordi Bloglines havde så utroligt mange problemer for nogle år siden, at jeg ikke gad dem længere. Google Læser minder jo også ret meget om, i virkeligheden.

Og "Tante" Charlotte, jeg tror bare, dit indtryk af Bloglines' succes skyldes, at de har været på banen længe, længere end Google Læser (så hut jeg hvisker), så de "gamle" i gårde hænger ved. Mit indtryk, derimod, er, at mange "nørder" godt ka' li Googles mange muligheder, som også er meget åbne for udvikling og integration...

Siffe sagde ...

Kære Tineke TUSIND tak for dette - lige hvad jeg havde brug for - en forklaring der var til atforstå;-)

KH Siffe