tirsdag den 21. september 2010

Seeeeeeee you later...

..alligator (kan I høre sangen?).

Dette mønster var ikke lige så nem at få fat på, jeg kan dog se at i mellemtiden har Morehousefarm dog oppet sig noget, så pdf downloads er blevet en mulighed hos dem. Men nå, jeg købte det hos et firma i Sverige, som med turboservice bragte Alligatoren hjem. For et års tid siden købte jeg et enkelt bundt BC Garn Soft Silk, og ærlig talt, når man ser garnet, så siger det ligefrem "krokodille". Så sådan blev det.

Her lige nogle billeder, først en close-up

Så den seje....
Og den glade...
Faktaboks:
Mønster: Baby Alligator scarf (Morehousemerino.com)
Pind: 4.0 mm
Garn: BC Garn Soft Silk, lige godt et halvt bundt

6 kommentarer:

Momsestrik sagde ...

Sejt tørklæde til en sej fyr. ;o))

Hvor er det fint. Det vil sikkert blive brugt rigtig meget ;o))

emmy sagde ...

Hvor er det smart, det krokodillemønster har jeg aldrig set før. Det passer fint til den søde dreng på billedet.

Her er måske en ide til mine drenge-børnebørne :)

Lin sagde ...

En hel lille Crocodile Dundee. Sej ser han ud.

Mie sagde ...

Et halstørklæde der i den grad får smilet frem.... var selv inde og kigge den anden dag og synes der var et hav af ting, jeg kunne have lyst til at lave - med et stort og bredt smil...Har du flere modeller på tegnebrættet ?

Helle : sagde ...

Ej hvor er den bare sej til ham !!!

Laila sagde ...

Det er så sejt det tørklæde :)