torsdag den 2. september 2010

Strikke-hygge-weekend kom an!

Ja ja, nu er det altså i morgen!!! Kan simpelthen ikke vente, jeg har det ligesom dagen før min fødselsdag. I morgen vender jeg nemlig kareten mod Rørvig (se billede af überlækker luksushus hos Dorthe), sammen med Ida, Susanne og Bente skal vi være der, og snuse duften ind af strikkefibre, god vin, mad og totalt hygge. Er næseborene tætte af den blanding, er vi tætte på kysten, så kan det da blive bedre? Nej!

Jeps, var også på Sjælland i sidste måned, men dét er en hel anden historie.

Nu skulle jeg have haft denne Daybreak med som "strik mens du kan snakke meget", men jeg har allerede lukket af, så her i eftermiddag gik den vilde jagt på et nyt mønster / garn kombination, som skal med.
Jeg tror jeg har fundet det, det bliver et andet sjal, for dem kan vi vel ikke få for mange af, vel?

Denne sjal er strikket af Wollmeise 80/20 som er en rest af et andet sjal som jeg slet ikke har blogget endnu, og det grønne silke er også rest af en tørklæde til Magnus som mangler at komme på bloggen. Tsk tsk. Må tage mig sammen snarest.....

Jeg er bare SÅ klar til at have en smaddergod weekend, og vil hermed ønske jer andre også en go' en af slagsen.

15 kommentarer:

Susanne sagde ...

sikke lækker sjal ! jeg har også sjalsstrikkeri med :o) Så kan det jo ikke gå helt galt :o)

Ses om 24 timer
Knus
Susanne

Lin sagde ...

Det ser laekkert ud. Ja, sjaler kan man ikke faa for mange af hihi. Rigtig god week-end.

Arduinna sagde ...

WOW et fedt sjal....
pisosse at jeg ikke har PayPal...
Hmmm må finde på noget....

Tris sagde ...

"Lucky bastard", siger jeg bare.... yder som en skøn weekend i vente. Nyd det: drik RIGELIGT rødvin, grams på en masse fibre, få "sladret" en masse og strik for resten :o)

Strikkefuglen sagde ...

Det bliver da fantastisk :-) god tur.
Det sjal er super flot, hvor kan jeg finde opskriften henne?? Sjaler kan man jo altid bruge.

Anne sagde ...

Rigtig god fornøjelse...det kan kun blive en super weekend :-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Rigtig god weekend...

Lisbeth K sagde ...

I hvor lyder det dejligt - I må have en rigtig skøn weekend!

Senere her i septemberstikker jeg selv til Gilleleje med strikkedamerne fra Fanø. Det er ren welness!

Kh. LisbethK

kludemutter sagde ...

Det var dog nogle skønne quinder du skal tilbringe weekenden med.
I skal nok få det dejligt og grimt igennem ;)
Sleeeet ikke spor misundelig ;O

Kan i have en skøn weekend, hils omkring dig.

Fint sjal du har strikket,hvad mon du finder frem og tager med ?

Knus Yt.

Bettina sagde ...

Der er garanteret hygge hele weekenden i det selskab - er sleeeeet ikke misundelig (JOW! *s*). Er pænt vild med det sjal der - ka' godt forstå, det allerede har fundet til rette om halsen på datteren. :o)

Britt sagde ...

Fedt sjal! Og rigtig god fornøjelse i weekenden - det lyder fantastisk!

Britt sagde ...

Fedt sjal! Og rigtig god fornøjelse i weekenden - det lyder fantastisk!

Bebiane sagde ...

Rigtig god weekend....hils dem alle.

hanne sagde ...

i lige måde :)hvis i ikke hygger jer skulle i skamme jer :)

emmy sagde ...

Smukt sjal i nogle skønne farver :))