søndag den 31. oktober 2010

Kreative Dage - dag 2 (som så er dag 3)

Så blev det endelig søndag, jeg havde sådan glædet mig. Det har været en superdag i fantastisk selskab, hvor var det godt der var en strikkefe som kunne løkkes langtvejsfra, i skrivende stund er hun ikke hjemme endnu. Og så var der Bente, Ida og Susanne, som vi så engang i mellem, nok mest når de råbte om nye garnforsyninger i kilovis. Så var det godt vi kunne være lidt praktisk gris også.

Vi hjalp glade mennesker med prøvning af Vestpå'er og strikket prøver på bl.a. Skumfiduser, og så er jeg absolut verdensmester nu i af- og påtagning af Løsgængeren, den er også et hit. Der var endda nogle som fik mig til "at strippe" Løsgænger i billetsalget, nå ja, så fik folk det med. Og i det hele taget fløj tiden, så lige pludselig var det slut igen.

De 3 gæve damer i den Geilske slikbutik var nok temmelig slidte, men fortsat glade og evigt skøre, det kan jeg godt skrive når jeg er langt væk. Men mon ik' de sover godt i nat? Jeg tænker det. Og heldigvis ses vi alle igen snart, allerede om knap 4 uger, skønt.

Dorthe i gang med en af de få pinde vi overhovedet fik strikket i dag.
Slikbutikken....
Og så var det hyggeligt at hilse på jer, som kom forbi i dag, der var en enkelt som nok ikke skulle købe noget, holdt det mon stik, Anne?

10 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Dejligt at se jer igen ;)
Vi bliver nød til snart at lave noget strik sammen.

Yt.

Tineke sagde ...

I lige måde, og det bliver da nød til, go' go' idé!

Anne sagde ...

Jeg brugte mindre end 200.-
Og det meste faktisk på noget, som slet ikke har en pind med garn at gøre :-)

strikkeentusiasten sagde ...

Dejlig beretning fra endnu en dag på Messen, og skønne billeder.

Man bliver så glad og oplivet når man har tilbragt nogle skønne timer sammen med andre kreative og livsglade mennesker.

Tineke sagde ...

Imponerende, Anne, der var altså også meget andet godt, rundt omkring.

Strikke entusiasten: det er nemlig bare skønt og absolut noget man kan leve højt på længe

Ann sagde ...

Det må ha været hyggeligt for alle jer, der mødte en masse I kendte. Det gjorde jeg ikke - bortset fra designerne :-)
Linket til Anne er vist forkert. Det er blevet et norsk blogspot-link i stedet for et dk-link ;-)

Tineke sagde ...

Ann: var du der i går, skulle du bare havde kommet ind til strikkecaféen, der hyggede vi!

Og tak for rettelsen, så er rette blog indsat.

Laila: sagde ...

Snöööft!

Hulk!

Jeg vil ogsä....

Lin sagde ...

Slikbutik; rigtig godt beskrevet. Det ser fantastiskt ud. Hvorfor bor jeg saa langt vaek hulk suk.

Tina - omme i London sagde ...

Uhmmm... den slikbutik ser ud til at saelge alt mit yndlingsslik! :)