fredag den 26. november 2010

Til Kaffe i Silkeborg...

... nøj, hvor jeg glæder mig. Om få timer henter jeg en Strikke-fe i Fredericia, hvorefter vi følges til Silkeborg, om mødes med en flok herlige, hyggelige strikke kvinder. Hvor jeg igen ville ønske jeg kunne "beam me up-Laila" fra Schweiz hertil, bare lige så'n, men desværre.

Kaffe Fassett skal vi høre og se og opleve, og derefter skal der hygges igennem, skal der.

Og så er weekenden ligesom startet på den mest perfekte måde, i super selskab. Selv om jeg ifølge mindstemanden, godt nok går glip af det bedste, nemlig Disney Show :)

Weekend! Ha' en god én derude....


6 kommentarer:

Angelika sagde ...

det lyder rigtig godt. rigtig god fornoejelse !

Annette sagde ...

Rigtig god tur til Silkeborg... Håber I får hygget..

kludemutter sagde ...

Nøøj, det lydder hyggeligt ;)
Håber i får en god dag.
Hils dem.

Yt.

Anette sagde ...

Tak for en god dag. Jeg håber at også du er kommet godt hjem.

Laila: sagde ...

ja, jeg vil beame....

nkitkat sagde ...

Hej Tineke,

Tusind tak for din søde gave! Den er så flot og passer så godt i min klædeskab :-D Mange mange tak!