mandag den 27. december 2010

Go' bagjul

eller noget. I dag har været en arbejdsdag. Det var nødvendigt, men ikke lige det jeg havde mest lyst til. Vi har det lige så hyggeligt herhjemme, på den helt rigtige hulbeboer måde. Lidt gæster, lidt ud og besøge, men også masser af højt humør og morgenhår, spil og ren afslapning. Det er så dejligt, og jeg kan se på alle, at det gør godt. Skønt!

Jeg har fået sådan nogle lækre gaver til jul. Bare se her:


Lækkert garn af Dorthe, det er Drops Delight og det ér øremærket et bestemt projekt, og det vidste Dorthe godt, da vi begge ståede og savlede lidt over tæppet på messen i Fredericia, hvor det vist nok hæng i Tante Grøn's stand.

Meget smukt garn af Laila, som der kommer til at blive en meget smuk halsklud ud af. Det er sammensat af Silke / Babycamel, mums, siger jeg bare!

Og SÅ, fra min dejlige mand, billetter til Bon Jovi, en af de få store rockbands som jeg ikke har set live endnu, men til sommer skal det være, nøøøøj, hvor jeg glæder mig!


5 kommentarer:

Henriette sagde ...

Sikke nogle gaver - jeg ved slet ikke hvad der er best Bon Jovi eller Drops Delight - Du har har været heldig :o)

Susses spindehjørne sagde ...

Dejlige gaver og også god bagjul til dig. Er lidt misundelig over din Bon Jovi koncert.

Jette sagde ...

Fede gaver du har fået, jeg er også igang med det tæppe, kunne heller ikke stå for det i Fredericia...:o)

Britt sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig!!!
Fede gaver.

Janne sagde ...

pragtfulde gaver :-) Drops delight har nogle pragtfulde farver.