mandag den 20. december 2010

Min tur...

...til at pakke op i den Kreative Julekalender, organiseret af Karina.

I en hel uge nu, har der lagt denne her store konvolut, og det er da vildt spændende, og lang tid at vente, så'n helt til den 20. december. Men i dag er så dagen, jubii (sagde Tineke, 7 år :))

Inde i konvolutten sidder den skønneste pakke, med fin bånd og en flot træskilt fra Pia Louise som har bloggen med den mest herlige navn "Hvis den hest er død, så stå af". Læg også mærke til den fine strikkede blomst, som kan bruges som broche. Hov, der kom lige nogle nysgerrige pillefingre med på billedet :)

Og se, SEEE, det eneste jeg som strikker bare overhovedet ikke har, er en strikketaske. Altså, ik' engang noget der ligner. Og så skriver Pia Louise bl.a.: "ikke i tvivl om, at du skulle have en strikketaske, til at holde styr på sagerne. Jeg håber du kan bruge den, og at farverne er dine."

Ja, for søvsen, óm jeg kan bruge den. Jeg er bare kisteglad for den. Den er lige mig, det rå denim udenpå, og nogle fine Jessica Lewitt / Liberty stoffer indeni. Plads til både pinde, garn, opskrift og alt det andet, man slæber rundt på. Skulle også hilse og sige fra gemalen, han er glad for at jeg har fået en sådan taske, så jeg fremover ikke har mere strik til at ligge rundt om i huset og flyder, as if...

Nogle lækre bambuspinde, og tillige med noget råt, tykt råhvidt uld, som jeg bare allerede nu kan se transformeret til en varm halsedisse, som er uundværlig i denne tid.

Tusind, tusind tak, Pia Louise, jeg er bare rigtig glad for min Pakkekalendergave, som straks ér taget i anvendelse.

5 kommentarer:

unikarina sagde ...

Fantastisk gave...

Lin sagde ...

Sikke dog en god idé, og flot er den ogsaa. Maa vi se din halsdims????,
Tillykke med det.

Tineke sagde ...

Ja, ikke, Karina. Jeg er så kisteglad for den!

Jo da, Lin, jeg skal bare liiiige strikke den, ikke? Forsættelse følger hermed....

pialouise sagde ...

Jeg er glad for, at du kunne bruge strikketasken.
Rigtig glædelig jul til dig og dine.
KH Pialouise

Almas mormor sagde ...

Hvor er det en flot og funktionel taske. Du er sandelig heldig :)