onsdag den 15. december 2010

Nu skal det være...


...jeg skal have blogget. For jeg synes jo selv det er dejligt at se indlæg hos andre, med fine ting, hverdagsbetragtninger og go' inspiration.

Jeg er heldigvis god til at holde Ravelry opdateret, for strikket, dét har jeg. Men bloggen er ligesom kommet i baggrunden, det tager for lang tid at lave indlæg, og så er der billeder, og andre undskyldninger. Men vil jeg lige bombardere bloggen med nogle færdige projekter, for det er da lidt sjovt at se tilbage på hvad pindene og jeg har bedrevet i løbet af sådan et år, synes jeg.

Tilbage i august strikkede jeg Olearia til Nina, opskriften byder på adskillige muligheder for at lave den lige som du vil have den, jeg lavede den lige som Nina vil have den.




Faktaboks:
Pinde: 3.25 og 4.00 mm
Garn: Rowan wool cotton (mums)
Hot / not: jeg synes den er hot, og måske kommer den på et tidspunkt ud af hendes skab, hun har måske glemt den :)

5 kommentarer:

Laila: sagde ...

smukke, smuk farve!

kludemutter sagde ...

Så fin en overdel.
Ser dejlige ud begge to ;)
Godt du ikke helt har glemt os ;)

Yt

pialouise sagde ...

Hej Tineke
Godt at pakken er kommet frem - nu håber jeg, at du kan bruge det, der er inden i :)
Vi bor i Rødovre Kommune, hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at maile til mig på pia[snabela]moccalounge.dk
Jeg synes, at vi og ikke mindst Emil har været rigtig meget igennem dete efterår, og jeg håber virkelig, at det her er den rigtige vej.
KH Pialouise

britt sagde ...

Sådan er det bare - nogle gange går der laaaaangt imellem bloggeriet - og så lige pludselig....
Jeg leder også efter en hurtigere måde at få især billederne gjort klar på...

Trøjen/vesten er superfin - hun ligner en, der er vældig godt tilfreds.

:-) Britt

Tina - omme i London sagde ...

Hov, der var du. Jeg synes godt nok ogsaa du var blevet helt vaek!