tirsdag den 28. december 2010

Poncho...

... som set på før omtalte messe i Fredericia. Den er bare blevet så lækker, og jeg bruger den meget.

Først lige i går fik jeg taget billeder, og jeg undskylder på forhånd den røde tud, jeg er ik' ke', jeg er bare snothamrende forkølet.

Faktaboks:
Mønster: Grøn kort poncho af Lene Grøn Berthelsen
Pinde: 6.0 mm
Garn: Filcolana Gotlandsk pelsuld og Supersoft farve Damask
Hot / not: hot og dejligt at have på, uden at den sidder i vejen, den er tilpas kort til at jeg kommer til at bruge den

15 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Whau den ser godt nok dejlig ud..

strikkeentusiasten sagde ...

Den er bare super lækker og anvendelig......

Rigtig god bedring til dig ;))

Helle : sagde ...

Jeg har den også liggende, kunne være at jeg skulle få den strikket.

Den ser rigtig skøn ud.

Glædelig jul og godt nytår !

kludemutter sagde ...

Din stakkel ;)
Håber snart du slipper af med den røde næse.

Hvor er den fin den poncho.

Yt.

Camijo sagde ...

Jeg faldt over din blog her til aften, g det er jeg MEGET glad for, jeg er fluks blevet fast læser og glæder mig til at følge med i dine fantastiske strikke projekter!

Lykke sagde ...

Den er bare super fin :-) Den måtte også gerne bo på mine skuldre i disse dage !!! ;-)

Lin sagde ...

Ih, den ser god og vamset ud. Saadan en lige til at putte sig i. Og god bedring lille du.

Bebiane sagde ...

Hvor den dog klær dig godt, jeg har også købt garn + opskrift, så mon ikke også, at den vil være fin til mig?

Sidsel sagde ...

For den da, den er skøøøn. Du strikker meget og flot:-) En fornøjelse at se og følge. Godt nytår til dig

Marianne sagde ...

hej

kom liige tilfældigt forbi :)
denne poncho stikkede jeg i foråret til en dejlig veninde.....
- måske man skule overveje en til sig selv - for super flot er den :)
godt nytår til og dine

Tine sagde ...

Hvor er det dog en dejlig poncho!
Kan godt forstå den du har brugt den meget!

Godt nytår til dig og familien.

Karina sagde ...

Ser da bare rigtig lækker og god ud. Ulempen ved ponchoer er jo normalt at de kommer til at samle støv i skabet, fordi de er for upraktiske - man kan ikke lave noget og dypper dem i alting, og under jakken kan de ikke være.....

Hannestrik sagde ...

Skøn skøn poncho.

Quiltepigen sagde ...

Den er bare blevet rigtig sød.

pialouise sagde ...

Hej Tineke. Jeg har sendt dig en award - se min blog - håber du har tid og lyst til at lege med.
KH Pialouise