torsdag den 3. marts 2011

Fanø Strikkefestival 2011

Jubii, så er der reserveret workshop & festaften på skønne Fanø.

Jeg skal til Patentstrik kurset hos Bente fra Geilsk og så snupper vi i flok festaftenen i Fanø Hallerne. Ikke flere workshops til mig, jeg glæder mig bare SÅ meget til at hygge med hele den herlige flok af kvinder, som jeg også var så heldig at følges med for 2 år siden.

Ida har booket en superduper sommerhus, med masser af god (strikke)plads, og mon ik' jeg kan klemme en lille løbetur ind igen også?

Sjovt, jeg læser lige hvad jeg skrev der, i oktober 2009 som sidste bemærkning til festivallen:
"Så, summa summarum, jeg er bare SÅ klar igen til om 2 år!! Meget gerne i selvsamme überhyggelige selskab, tak.
Stort tak til Laila, Dorthe, Ida, Susanne, Bente og Maiken!"

Og, søreme om det ikke lykkes igen, i netop samme gode selskab, ja men for søren, er der noget at sige til, at jeg glæder mig som et barn til juleaften???

8 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Bare det var mig ;)
Du/i er super heldige i skal afsted.
En skal arbejde ;(
Håber i får en super weekend, men vi høre vel om den ;))

Knus Yt.

Anne sagde ...

Jeg ville så gerne have været med på Bente Geils workshop, men var for sent ude. Men jeg har meldt mig til hele 4 workshops - jeg bliver så klog, så klog :-)

ida, Silkeborg sagde ...

Det bliver bedre end juleaften, er jeg sikker på, jeg glæder mig vildt

Tine sagde ...

Jeg har også lige meldt mig.
Det bliver min første gang og jeg glæder mig også helt vildt!
Håber vi får hilst på hinanden!

Anne sagde ...

Mon vi mødes igen på havnen i Esbjerg ?? denne gang skulle ventetiden ikke være så uoverskuelig... :D

Som jeg dog allerede glæder mig :D
1) foredrag
2) strik en ø, med AD lørdag eftermiddag :D

Lisbeth K sagde ...

Forstår godt din glæde - og tænker bare det var mig. I år kommer jeg desværre ikke afsted, da der lige er et "lille" løb i Berlin, som manden min mente, at vi skulle deltage i. Ellers kunne det have været hyggeligt at hilse på på Fanø!

Tineke sagde ...

Æh Yt, sikke en planlægning :)

Uha ja Anne, 4 workshops, det er ikke så lidt

Nemlig Ida, glæder mig også bare vildt

Det kunne godt være, vi mødes på havnen igen, Anne, din bil er jo så let genkendelig :), fin workshop du skal til, forresten

LisbethK: et "lille" løb? Det glæder jeg mig til at læse mere om på din blog, jeg "nøjes" med Lillebælt Halvm., som jeg træner op til, når jeg ikke lige har febertågene omkring mig, ligesom nu :(

Louise sagde ...

ih hvor er jeg misundelig :-)