mandag den 26. september 2011

161 billeder...

... har jeg af Fanø weekenden.

Der er muligvis 20 brugbare i blandt dem, for ALLE de andre er simpelthen så bevægede, fordi enten fotografen, eller dem som skulle på billedet, var ved at dø af grin.

Tænk, at strikkende kvinder har SÅ svært ved at sidde stille. Det har været nogle super hyggelige dage med go'e indtryk og rendyrket garngramseri, og nogle fantastiske aftener, tænk, at have ondt i maven af at grine 3 aftener i streg. Hold magle hvor har vi haft det dejligt.

Alle indtryk skal lige fordøjes, überlækker garn skal pakkes ud og en kraftig sortering i førnævnte billeder er bydende nødvendigt, og selv derefter er der rigtig mange som ikke tåler det offentlige.

P.S. poledance med strikkepinde kan man ikke, bare så I ve' det.

3 kommentarer:

Bebiane sagde ...

Hvilken glæde og oplevelser, det kan i leve længe på, dejligt at høre om :-)

Ulla Røjkjær sagde ...

Sikke et billede jeg får frem på min nethinde af en flok tøser der forsøger sig med pool-dance.... med strikkepinde... griner...

Anne sagde ...

Dejligt at få hilst på jer :)...mine billeder er stadig i kameraet...glæder mig til at se dem på min computer (rystede eller ej :) ..)